برقراری سازش بین طایفه‌های شیرشاهی و رفیعی در خنداب


برقراری سازش بین طایفه‌های شیرشاهی و رفیعی در خنداب

 فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: با پیگیری پلیس و مسئولان شهرستان، اختلاف دو ساله طایفه های شیرشاهی و رفیعی، به صلح و سازش منجر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، دو طایفه شیرشاهی و رفیعی در شهرستان خنداب که در پی وقوع یک مورد نزاع طایفه ای منجر به تیر اندازی و جراحت چندین نفر، دچار اختلاف شدید شده بودند، با پیگیری پلیس و دستگاه قضائی در یک گردهمائی محلی با یکدیگر صلح کردند.

سرهنگ"سعید گودرزی" در این گردهمائی و نشست صمیمی ضمن تشریح اقدامات پلیس در ایجاد امنیت بیان کرد: امنیت امروز حاصل خون هزاران شهید بویژه شهیدان جان برکف نیروی انتظامی است و برای ایجاد امنیت، همه باید به وظیفه خود عمل کرده و در تحقق و بهینه سازی آن تلاش کنیم.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: پلیس امروز، به عنوان یک نیروی خدمتگزار و به عنوان یک نیروی پیشتاز در عرصه نظم و امنیت داخلی شناخته شده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: در پی درگیری و اختلافات بوجود آمده بین دو طایفه در شهرستان خنداب که قریب به دو سال طول کشید این فرماندهی در راستای پیشگیری از وقوع سایر جرائم و آسیب های ناشی از آن، با توجه به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و حضور تعداد بیشمار از افراد هر دو طایفه در روستا و احتمال درگیری مجدد، به موضوع ورود کرد.

فرمانده انتظامی خنداب افزود: در نهایت با پیگیری های صورت گرفته و میانجی‌گری امام جمعه، فرماندار و دستگاه قضایی و ریش سفیدان شهرستان، سرانجام اختلافات بین این دو طایفه به صلح و آشتی منجر شد.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: امید است با عنایت خداوند همواره شاهد جشن های برادری و اخوت باشیم و از همه کسانی که در حل و فضل اختلافات این دو طایفه تلاش کردند قدردانی می کنیم.

فرمانده انتظامی خنداب خاطرنشان کرد: در سایه امنیت و صلح و سازش، رفاه اقتصادی حاصل خواهد شد از اینرو همه افراد و طوایف همچون همیشه باید در کنار هم در زمینه ارتقاء امنیت، توسعه اقتصاد و سطح معیشت تلاش کنند.

انتهای پیام




تسریع در ارسال مرسولات با راه اندازی خط مبادله مستقیم پستی اراک- اصفهان و اراک- خرم‌آباد