تسریع در ارسال مرسولات با راه اندازی خط مبادله مستقیم پستی اراک- اصفهان و اراک- خرم‌آباد


تسریع در ارسال مرسولات با راه اندازی خط مبادله مستقیم پستی اراک- اصفهان و اراک- خرم‌آباد

مدیرعامل شرکت پست استان مرکزی از تسریع در ارسال مرسولات با راه اندازی خط مبادله مستقیم پستی اراک- اصفهان و اراک- خرم‌آباد خبر داد.

محمد عباسی در آئین افتتاح خط مبادله مستقیم پستی اراک- اصفهان و اراک- خرم‌آباد که با هدف تسریع در مبادله مرسولات پستی بین استان های غربی و شرقی کشور، با حضور ویدئوکنفرانسی معاون وزیر ارتباطات، عضو هیئت مدیره و معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست (به صورت ویدئوکنفرانس) و جمعی از مسئولان استانی در اداره کل پست استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: رشد و افزایش مرسولات وارده به شبکه پستی کشور، همحنین تنوع سرویس ها و استقبال گسترده مردم از خدمات پستی بویژه در کرونا باعث شد که پست زیر ساخت ها را ارتقا دهد.

وی بیان کرد: با برقراری خط مبادله مستقیم اراک به اصفهان ارسال و توزیع مرسولات به استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، فارس، یزد، خراسان های رضوی و شمالی و جنوبی و با راه اندازی خط مبادله اراک به خرم آباد، ارسال به استان های خرم آباد، اذربایجان های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان تسریع می یابد. با این اقدام حداقل ۲۴ ساعت در ارسال مرسولات پستی تسریع می شود.

وی اضافه کرد: برقراری این خطوط با هدف ایجاد سهولت در انجام کار، کاهش سیر مرسولات پستی، افزایش ضریب ایمنی و افزایش جلب رضایت مشتریان انجام می شود.

عباسی اضافه کرد: شرکت پست استان مرکزی در اردیبهشت ماه رتبه نخست کیفیت کشوری و در سال گذشته رتبه ۴ کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویدئو / شهر زیرزمینی تفرش، شاهکار شهرهای دستکند