عزیزی خادم: حمایت از فوتبال زنان سخاوت نیست، عدالت است


عزیزی خادم: حمایت از فوتبال زنان سخاوت نیست، عدالت است

رئیس فدراسیون فوتبال به زنان فوتبالیست ایرانی وعده داد که زین پس حمایت های بیشتری از سوی فدراسیون فوتبال از...

شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال بانوان گفت:

قشر عظیمی از جامعه کشور بانوان هستند و از این حیث خوشحالیم با وجود کم‌لطفی‌هایی که در این سال‌ها در حوزه فوتبال بانوان شده، وظیفه خود می‌دانیم که در کنار بانوان قدم برداریم و این موضوع را جبران کنیم. این سخاوت نیست، عدالت است. فوتبال بانوان هم بخشی از فوتبال ملی است و حمایت از فوتبال بانوان برای ما افتخار است. انشاءالله با همت شما عزیزان به سر مقصد اصلی برسیم.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون؛ وی در ادامه با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال و فوتسال آقایان در مسابقات جام جهانی گفت:

هر چند تیم های ملی فوتبال و فوتسال خیلی مهم هستند و یکی از دغدغه های ما صعود تیم ملی به جام جهانی است. اما در کنار آن توسعه فوتبال بانوان یکی از اهداف اصلی ماست. این نکته برای ما خیلی مهم و حائز اهمیت است. به همین دلیل همکاران من و خانم موسوی، اعضای هیات رئیسه در این راستا تلاش کرده و از تمام امکانات استفاده خواهیم کرد. هر چند بسیاری از محدودیت‌ها و معذوریت‌ها برای ما قابل درک است، اما می‌خواهیم در یک چارچوب با حفظ کرامت انسانی، شان و منزلت بانوان گرامی را حفظ کنیم و در راستای نگاه فدراسیون سعی خواهیم کرد قدم‌های موثری برداریم. نگاه فدراسیون فوتبال به زنان نگاه توسعه محور است.

رئیس فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد:

مطمئن باشید فدراسیون در حد توان و بضاعت خود به توسعه فوتبال بانوان و نگاه عدالتی در این مسیر قدم برمی‌دارد. باید از طریق توسعه، فوتبال را در حوزه آموزش به دل خانواده‌ها ببریم. اطمینان دارم هر چه فوتبال در حوزه بانوان گسترش پیدا کند، به شکوفایی و توسعه‌اش در حوزه آقایان هم کمک خواهد شد. این نکته مهم مغفول مانده، اما آگاهانه و با مطالعه در این مسیر قدم برداشته‌ایم. آنچه مسلم است از تمام ابزارها و امکانات برای توسعه فوتبال بانوان استفاده خواهیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ردپای بزرگترین پرنده شکارچی تاریخ کشف شد + عکس