عودت یک هزار و 700 خودرو در طرح محدودیت های کرونایی ایلام


عودت یک هزار و 700 خودرو در طرح محدودیت های 
کرونایی ایلام

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس استان برای قطع زنجیره کرونا، گفت: بیش از یک هزار و 700 خودرو غیر بومی از زمان آغاز طرح محدویت های تردد به شهرهای محل سکونت خود عودت داده شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز سه شنبه اظهار داشت: بمنظور اجرای محدودیت های تردد برای قطع زنجیره کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در استان، طرح جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی در سراسر استان و شهرستان های تابعه به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه پلیس در پنج نقطه و گلوگاه استان استقرار دارد، افزود: ورود خودروهای غیر بومی از زمان آغاز اجرای طرح به استان ممنوع شده و پلیس برابر قانون از ورود خودرو های غیر بومی ممانعت می کند و در صورت تخطی از اجرای طرح، خودروهای متخلف اعمال قانون می شوند.

سردار القاصی مهر ادامه داد: با اعلام تشدید محدودیت های تردد امیدواریم عموم مردم و شهروندان فهیم استان با حذف ترددهای غیر ضروری به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: پلیس خادم مردم است، لذا هدف از اجرای طرح محدودیت تردد، پیشگیری از افزایش شیوع کرونا در بین مردم است.

وی از عموم مردم خواست: برای حفظ سلامت خود و خانواده ها ضمن رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه با پلیس و یگان های امدادی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند همکاری لازم را داشته باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انهدام باند 3 نفره فروش سلاح و مهمات جنگی در آبدانان