ابتکار کانون «دوستان آسمانی» در راه اندازی «آتلیه عکاسی محرم»


ابتکار کانون «دوستان آسمانی» در راه اندازی «آتلیه عکاسی محرم»

گواهیان از ابتکار بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در راه اندازی «آتلیه عکاسی محرم» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در شب های محرم و با رعایت سایر شیوه نامه های بهداشتی، آیین های عزاداری و سوگواری در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در حال برگزاری است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: شور و شوق بچه های مسجد در عزاداری سید و سالار شهیدان از حضور پر شور و شکوه آنها مشخص بوده و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی با رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک به پایبندی مسجدی ها به الزمات بهداشتی افزوده است.

وی با اشاره به اینکه از راه اندازی «آتلیه عکاسی محرم» را از جمله ابتکارات بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در محرم عنوان کرد و اظهار داشت: این آتلیه به همت بچه های مسجد در گروه رسانه ای «ماح» راه اندازی شده است.

گواهیان با اشاره به اینکه این آتلیه از شب ششم تا دهم محرم در این کانون فرهنگی و هنری برپا است، عنوان کرد: خدمات این آتلیه به بچه های مسجد با 30 درصد تخفیف ارائه می شود.

وی ادامه داد: «آتلیه عکاسی محرم» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» هر شب پس از مراسم عزاداری در حسینیه مسجد فعال است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» عنوان کرد: در این آتلیه، از بچه های مسجد با لباس های مشکی محرم و سربندهای مزین به نام سید و سالار شهیدان عکاسی و بر روی تخته شاسی چاپ می شود.

گواهیان از بچه های مسجد در گروه رسانه ای «ماح» به سبب ابتکار در راه اندازی «آتلیه عکاسی محرم» قدردانی کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟