معرفی 130 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد


معرفی 130 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از بازرسی بالغ بر 2 هزار واحد صنفی، خدماتی و توزیع توسط بازرسان این سازمان خبر داد.

سالار حسین پور افزود: حوزه بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در کنار دیگر دستگاه های نظارتی استان از تاریخ ۲۵مردادماه تاکنون و در قالب ۲۵ تیم نظارتی در دو شیفت کاری صبح و عصر در سطح استان، کار نظارت بر تمام صنوف را به پایان رساندند.

وی اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد ۲۰۶۵ فقره بازرسی از کلیه صنوف انجام که منجر به تشکیل ۱۳۰ پرونده تخلف به ارزش ۹۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال شده که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یک تیم دیگر از بازرسان در مرکز استان و سایر شهرستان ها در قالب گشت مشترک با حضور تعزیرات حکومتی، اتاق ها و بسیج اصناف، بهداشت محیط و اماکن نیروی انتظامی نیز کار نظارت بر اجرای مصوبات ستاد کرونایی استان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف و عدم فعالیت های گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ را به عهده داشته و تعداد ۱۲۸ واحد متخلف صنفی که رعایت نکرده بودند پس از تذکر، پلمب شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، حسین پور بیان کرد: اولویت بازرسی ها در این ایام تمرکز بر کالاهای اساسی، فعالیت خبازان و سیمان بوده که این روند همچنان استمرار خواهد داشت و شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ گزارش، تا به شکایات آنها رسیدگی شود.
انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نمایشگاه عکس زیارت به همت حوزه هنری در یاسوج برگزار شد