معرفی 130 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد


معرفی 130 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از بازرسی بالغ بر 2 هزار واحد صنفی، خدماتی و توزیع توسط بازرسان این سازمان خبر داد.

سالار حسین پور افزود: حوزه بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در کنار دیگر دستگاه های نظارتی استان از تاریخ ۲۵مردادماه تاکنون و در قالب ۲۵ تیم نظارتی در دو شیفت کاری صبح و عصر در سطح استان، کار نظارت بر تمام صنوف را به پایان رساندند.

وی اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد ۲۰۶۵ فقره بازرسی از کلیه صنوف انجام که منجر به تشکیل ۱۳۰ پرونده تخلف به ارزش ۹۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال شده که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یک تیم دیگر از بازرسان در مرکز استان و سایر شهرستان ها در قالب گشت مشترک با حضور تعزیرات حکومتی، اتاق ها و بسیج اصناف، بهداشت محیط و اماکن نیروی انتظامی نیز کار نظارت بر اجرای مصوبات ستاد کرونایی استان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف و عدم فعالیت های گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ را به عهده داشته و تعداد ۱۲۸ واحد متخلف صنفی که رعایت نکرده بودند پس از تذکر، پلمب شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، حسین پور بیان کرد: اولویت بازرسی ها در این ایام تمرکز بر کالاهای اساسی، فعالیت خبازان و سیمان بوده که این روند همچنان استمرار خواهد داشت و شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ گزارش، تا به شکایات آنها رسیدگی شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان