مجتمع فرهنگی هنری سمنان هشت درصد پیشرفت دارد


مجتمع فرهنگی هنری سمنان هشت درصد پیشرفت دارد

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ساخت مجتمع فرهنگی هنری یا تالار مرکزی سمنان هشت درصد پیشرفت دارد.

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز سه شنبه در بازدید از روند ساخت مجتمع فرهنگی فرهنگی هنری (تالار مرکزی) سمنان، با بیان اینکه این طرح طی پنج ماه از زمان تحویل زمین به پیمانکار هشت درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: طبق برنامه دوساله اسکلت این پروژه بزرگ باید به اتمام برسد.

فلاح در جریان این بازدید با پیمانکار و دست اندرکاران این پروژه گفت و گو کرد و در جریان روند اجرایی، مسایل و مشکلات و برنامه های آتی احداث و تکمیل این پروژه فرهنگی هنری قرار گرفت.

پیمانکار پروژه تالار مرکزی سمنان نیز در این بازدید به بیان روند فعالیت ها و مسایل و مشکلات پرداخت و گفت: مشکل کمبود و گرانی مصالح از جمله سیمان، قطع برق و تعطیلی های ناشی از کرونا از مسایلی است که در روند اجرایی این پروژه وقفه و مشکلاتی ایجاد کرده است.

مجتمع فرهنگ و هنری (تالار مرکزی) سمنان در زمینی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع احداث می‌شود و شامل ۶ طبقه است.

این مجتمع فرهنگی و هنری که در ضلع جنوبی پارک کومش سمنان در دست اجراست و از مصوبه‌های سفر اول رئیس جمهوری در سال ۹۵ به استان سمنان بود و شامل یک سالن اجتماعات بزرگ با ظرفیت ۸۵۰ نفر، دو پلاتو تمرین تئاتر با ظرفیت ۵۰ نفر، دو سالن سینما ۷۵ نفری و یک سالن سینما ۱۴۰ نفری است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مشکلات تامین زمین طرح مسکن ملی در میامی برطرف شود