صالحی: صیانت استاد حکیمی از حریم عدالت در تاریخ به یادگار خواهد ماند


صالحی: صیانت استاد حکیمی از حریم عدالت در تاریخ به یادگار خواهد ماند

تهران-ایرنا- رییس سازمان انرژی اتمی نوشت: استقامتِ ستودنی استاد حکیمی در راستای صیانت از حریم «عدالت و انسانیّت» در صفحات زرّین تاریخ پرشکوه فرهنگ ایران‌زمین به یادگار خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی‌اکبر صالحی در پیامی با تسلیت درگذشت استاد محمدرضا حکیمی به بازماندگان و دوستان و ارادتمندان او، نوشت: با دریغ و افسوس بسیار، اطلاع یافتم که حکیم الهی و اندیشمند گرانمایه، حضرت استاد علّامه، محمدرضا حکیمی پس از عمری مجاهدت در راه کسب معارف و آموزه‌های مکتب انسان‌سازِ اسلام و ترویج و پاسداری از میراث گرانسنگِ عالمان و فرزانگانِ جهانِ تشیّع، کالبد خاکی را وانهاده و به ملکوت اعلی پیوسته است.

وی ادامه داد: بدون تردید، تلاش مستمر و کوشش در خورِ تحسین این عالم ربّانی در مسیر جهاد اکبر و مبارزۀ بی‌امان با خصم درون و نیز پایمردی و استقامتِ ستودنی او در راستای صیانت از حریم «عدالت و انسانیّت» در صفحات زرّین تاریخ پرشکوه فرهنگ ایران‌زمین به یادگار خواهد ماند.

صالحی خاطر نشان کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به سالکان طریقت معرفت و دوستداران، شاگردان و پیروان آن متفکّر عرش‌آشیان، خاصّه خاندان جلیل‌القدر حکیمی، از درگاه ایزد منّـان برای آن فرزانۀ گرانقدر، علوّ درجات و مجالست با انبیاء و اولیاء (ع) مسألت می‌کنم.

محمدرضا حکیمی، فقیه و مجتهد شیعه، فیلسوف، متفکر و نویسنده شامگاه یکشنبه در ۸۶ سالگی دار فانی را وداع گفت و قرار است پیکر او امروز در حرم مطهر رضوی تشییع و تدفین شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)