جزییات قیمت طلا و سکه 2 شهریور/پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا 3 شهریور


رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت امروز قیمت طلا و سکه با نوسان جزیی همراه است.

ابراهیم محمدولی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا درباره وضعیت بازار طلا گفت: امروز قیمتها نسبت به روز گذشته با نوسان جزیی همراه است.

وی گفت امروز اونس جهانی طلا افزایش یافت و از مرز ۱۸۰۰ دلار عبور کرد و از طرفی قیمت دلار هم در این روزها با افزایش روبه رو است که باعث گران شدن قیمت طلا و سکه شده است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است تحولات افغانستان و روند صعودی کرونا در جهان بر روی افزایش اونس جهانی طلا بی تاثیر نیست.

وی ابراز امیدواری کرد آرامش به بازار بازگردد و قیمتها ثبات یابد تا خرید و فروش و داد وستد انجام شود زیرا در حال حاضر بازار با رکود همراه است.

جزییات قیمت طلا و سکه 2 شهریور/پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا 3 شهریور

ابراهیم محمد ولی در مورد پیش بینی قیمت طلا معتقد است تا زمانی که تحولات سیاسی و کرونا به آرامش نرسد قیمتها با نوسان همراه است و نگاه اقتصاددان ها نیز به همین سمت است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز 2 شهریور 1400

محمدولی با اشاره به قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت اونس جهانی 1804 دلار ، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 12میلیون و 160هزار تومان و سکه طرح قدیم به 11میلیون و 650هزار تومان است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: همچنین قیمت نیم سکه شش میلیون و 300هزار، ربع سکه سه میلیون و950هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و 350هزار تومان است.



در بازار امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و 172هزار تومان رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟