525 میلیاردریال تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی ری جذب شد


525 میلیاردریال تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی ری جذب شد

شهرری ـ ایرنا ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری، گفت: 525 میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان از بانک‌های عامل جذب شد.

جبرئیل براداری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: جذب این میزان تسهیلات بیش از ۱۱۰ درصد از تعهدات ابلاغی اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری بیشتر است که با همکاری خوب بانک کشاورزی و پیگیری کشاورزان جذب تاکنون جذب شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات ارائه شده برای خرید انواع ماشین آلات کشاورزی از جمله تراکتور و انواع دنباله بند بوده است، افزود: اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی شهرستان ری در جهت افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان ری کشاورزان را ترغیب به خریداری انواع ماشین آلات کشاورزی کرده است.

برداری اضافه کرد: کشاورزان شهرستان ری در هر زمان از سال می توانند با مراجعه به اداره جهاد کشاورزی نسبت نوسازی ماشین آلات خود و خرید انواع ادوات کشاورزی با تسهیلات بانکی اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری ها و تعاملی که بین بانک کشاورزی و اداره جهاد کشاورزی وجود دارد تسهیلات خرید انواع ماشین آلات کشاورزی در کمترین زمان ممکن در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با ۲۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی، سالانه در حدود ۸۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی و زراعی را تولید می کند.

این شهرستان دارای رتبه اول در تولید گندم، ذرت علوفه ای، صیفی جات، شیر و رتبه دوم را در تولید تخم مرغ در استان تهران را دارد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری