قیمت و مشخصات کیا سورنتو 2022 منتشر شد


قیمت و مشخصات کیا سورنتو 2022 منتشر شد

گجت نیوز قیمت و مشخصات کیا سورنتو 2022 منتشر شد. قیمت این خودرو به دلیل تغییرات و به‌روزرسانی‌های جدید نسبت به قبل اندکی افزایش پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند کره‌ای آشنا می‌شویم. شرکت کره‌ای کیا به صورت رسمی قیمت و مشخصات سورنتو 2022 را اعلام کرد. کیا برای خانواده سورنتو مدل‌های جدیدی... نوشته قیمت و مشخصات کیا سورنتو 2022...

قیمت و مشخصات کیا سورنتو ۲۰۲۲ منتشر شد. قیمت این خودرو به دلیل تغییرات و به‌روزرسانی‌های جدید نسبت به قبل اندکی افزایش پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند کره‌ای آشنا می‌شویم.

شرکت کره‌ای کیا به صورت رسمی قیمت و مشخصات سورنتو ۲۰۲۲ را اعلام کرد. کیا برای خانواده سورنتو مدل‌های جدیدی را به دلیل تقاضای بالا در نظر گرفت و همچنین قیمت آن را نیز نسبت به قبل اندکی افزایش داده است. در خانواده کیا سورنتو نسخه پلاگین هیبریدی نیز عرضه شده که قرار است به‌زودی مراحل تولید آن آغاز شود.

قیمت و مشخصات کیا سورنتو ۲۰۲۲

قیمت و مشخصات کیا سورنتو 2022 منتشر شد

کیا سورنتو ۲۰۲۲ از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی را تجربه نکرده و نکته قابل توجه در ظاهر آن لوگو جدید کیا است که سایر محصولات جدید این خودروساز نیز از آنها بهره می‌برند؛ این لوگوی جدید نسبت به قبل دارای طراحی مدرن‌تری است. همچنین تریم‌های سورنتو EX و S این خودرو نیز اکنون به پکیج ایکس لاین مجهز شده‌اند.

قیمت و مشخصات کیا سورنتو 2022 منتشر شد

مدل هیبریدی این شاسی بلند کره‌ای به قوای محرکه چهار چرخ محرک مجهز شده و تریم EX نیز از رینگ‌های ۱۹ اینچی سود می‌برد. برای تریم S و به بالا هم یک نمایشگر لمسی جدید ۱۰.۲۵ اینچی با ناوبری و سیستم‌های تلماتیک به شکل استاندارد در نظر گرفته شده است. مدل فول SX پرستیژ کیا سورنتو ۲۰۲۲ از صندلی‌های قابل تنظیم در ۱۴ جهت بهره می‌برد. ضمن این که صندلی‌های کاپیتانی عقب نیز به گرم‌کن مجهز شده‌اند.

قیمت و مشخصات کیا سورنتو 2022 منتشر شد

کیا سورنتو ۲۰۲۲ در مدل پایه LX FWD در حال حاضر حدود ۲۹ هزار و ۴۹۰ دلار قیمت دارد که از مدل سال قبل حدود ۱۰۰ دلار گران‌تر شده است. مشتریان با پرداخت ۱۸۰۰ دلار می‌توانند برای این شاسی بلند سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند. ضمن این که برای سفارش این سیستم با پکیج ایکس لاین باید ۲ هزار دلار پرداخت کرد.

قیمت و مشخصات کیا سورنتو 2022 منتشر شد

مدل ایکس لاین EX AWD حدود ۳۷۰۰ دلار از نسخه دیفرانسیل جلوی همین تریم گران‌تر شده است. همچنین به این قیمت‌ها حدود ۱۱۷۵ دلار به عنوان هزینه‌های حمل نیز اضافه خواهد شد. البته هنوز قیمت مدل پلاگین هیبریدی سورنتو توسط کیا اعلام نشده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تماس با صدای هوش مصنوعی ممنوع شد