پویش حمایت از دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود 


پویش حمایت از دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود 

سهیلا بهادری گفت:  از آنجایی که در آستانه ماه مهر قرار داریم بنابراین در نظر داریم پویش حمایت از دانش آموزان بی بضاعت را اجرا کنیم.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون ام ابیها، فعالیت در حوزه اجتماعی است و بر همین اساس بخشی از فعالیت های کانون به حمایت از محرومین اختصاص داده شده است.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: از آنجایی که در آستانه ماه مهر قرار داریم بنابراین در نظر داریم با همدلی و همراهی بچه های مسجدی عضو کانون پویش حمایت از دانش آموزان بی بضاعت را اجرا کنیم.


وی بیان کرد: هدف از اجرای این پویش، خرید کتاب، لوازم التحریر، کیف و لباس برای این دانش آموزان است تا دغدغه تحصیل نداشته باشند.


بهادری ابراز کرد: همچنین با توجه به این که روستای تل شیراز دارای نخیلات است بنابراین از نخل داران روستا درخواست کرده ایم که زکات محصول خرمای خود را به کمک مومنانه برای نیازمندان اختصاص دهند.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اظهار کرد: در همین راستا تعداد ۳۰۰ جعبه خرما در بین نخل داران توزیع شده است و امیدواریم با فروش این محصول بتوانیم برای کمک به نیازمندان گام برداریم.

وی در خاتمه با اشاره به تداوم فعالیت های اجتماعی کانون در زمینه محرومیت زدایی، عنوان کرد: دراین شرایط سخت که زندگی مردم تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته باید همگی با هدلی و همراهی در تامین نیازهای ضروری خانواده های بی بضاعت کمک کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022