بیمارستان صحرایی ارتش برای درمان بیماران کرونایی در کرمانشاه افتتاح شد


بیمارستان صحرایی ارتش برای درمان بیماران کرونایی در کرمانشاه افتتاح شد

بیمارستان صحرایی برای درمان بیماران کرونایی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در محوطه بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه افتتاح شد.

امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور، امروز(9 شهریور) در حاشیه راه اندازی این بیمارستان صحرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی ۵۲۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر کرمانشاه برای خدمت‌رسانی بهتر به بیماران کرونایی افتتاح شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با اشاره به آمادگی ارتش برای توسعه تخت های بیمارستانی در صورت نیاز، گفت: اگر اعلام نیاز شود، تخت های بیشتری برای درمان بیماران مبتلا به کرونا تجهیز خواهد شد.

طاهری ادامه داد: ارتش با تمام توان برای خدمات رسانی به مردم کرمانشاه در شرایط کرونایی آمادگی دارد.

طاهری با بیان اینکه بیمارستان 520 ارتش در کرمانشاه در اختیار بیماران کرونایی است، گفت: این بیمارستان هم اکنون بیش از 50 بیمار مبتلا به کرونای بستری داشته و به همین تعداد نیز مراجعین سرپایی دارد.

طاهری سپس اشاره‌ای هم به پای کار بودن ارتش در امر واکسیناسیون بیماران علیه کرونا در کرمانشاه داشت و گفت: در حال حاضر هفت خط واکسیناسیون ثابت و دو خط خودرویی در بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه در حال واکسیناسیون مردم علیه بیماری کرونا است و آمادگی داریم در صورت درخواست دانشگاه علوم پزشکی تعداد خط‌های واکسیناسیون را افزایش دهیم.

طاهری در ادامه اشاره ای هم به افتتاح تعدادی از منازل سازمانی در سفر امروز فرمانده نیروی زمینی ارتش به کرمانشاه داشت و گفت: بخش هایی از منازل سازمانی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در شهر کرمانشاه امروز افتتاح شد و در ادامه هم منازل سازمانی تیپ ۱۸۱ در شهرستان اسلام آبادغرب و منازل سازمانی تیپ ۷۱ ابوذر در شهرستان سرپل ذهاب با حضور امیر حیدری افتتاح می شود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان