فرمانده تیپ 71 ارتش: پادگان ابوذر دوکوهه غرب کشور است


فرمانده تیپ 71 ارتش: پادگان ابوذر دوکوهه غرب کشور است

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده تیپ 71 ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب گفت: این پادگان، دوکوهه غرب کشور است البته به همان میزان شجاع ولی مظلوم و آرام است و هنوز بر پیکره خود تیر و ترکش‌های بسیاری از دفاع مقدس به یادگار دارد.

به گزارش ایرنا، امیر جلیل شاطری روز چهارشنبه در آیین افتتاح طرح های پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب افزود زلزله آبان ماه سال ۹۶، سختی های پادگان ابوذر را یادآور شد ولی خود نیز نلرزید و برای رفاه حال مردم بحران دیده آنچه که در توان داشت به طبق اخلاص گذاشت.

فرمانده تیپ ۷۱ پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب اظهار کرد: امروزه با تاسی از فرامین حکیمانه مقام‌ عظمای ولایت حمایت های فرماندهان ولایی اش با بهره گیری از طرح های پرربرکت لبیک یا امام خامنه ای که باعث خلق تحول شگرفی در نزاجا شده، شاهد بازسازی، زیبا سازی اکثرپادگان ها و کوی سازمانی در سطح نزاجا بوده و هستیم.

امیر شاطری یادآور شد: تیپ ۷۱ زرهی پادگان ابوذر نیز از این قائده مستثنی نبوده، حمایت های بی دریغ فرماندهی نزاجا بااختصاص یک هشتم از کل اعتبارات عمرانی نزاجا به تیپ ۷۱ به این حوزه وکارکنان خدوم و زحمتکش خود، انسجام، همدلی، کارجهادی عمل انقلابی و رفع کهنگی از چهره سازمان و کوی سازمان کرد.

وی افزود: گازکشی کل کوی سازمانی که در طول ۱۶ ماه با ۴۶۵ کنتور انشعاب گاز مستقل، رنگ آمیزی و رفع چهره کهنگی از تعداد ۲۳ بلوک کوی سازمانی به متراژ ۱۰۳ هزار متر مربع، جدول کاری و رنگ آمیزی در سطح کوی سازمانی با کارگزاری ۱۱ کیلومتر جدول خریداری شده از کاویان بتن غرب کرمانشاه به مدت پنج ماه و ۱۵ روز، احداث و بازسازی سه بلوک ۲۰ واحدی به صورت ۱۰۰درصد در مدت ۲۲ ماه، احداث یک باب بازارچه به مساحت ۲۰۰ مترمربع، تعمیر و بازسازی دو طبقه از یک مهمانسرای مجردی در ۳۶واحد به مدت ۸ ماه، ساخت بک باب استخر به مساحت یک هزار و ۲۹۷مترمربع که اکنون ۴۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد، احداث خبازخانه به مساحت ۲۰۰ مترمربع با خرید یک دستگاه تکنوپخت، احداث پارک شادی با وسایل مناسب با مساحت ۲ هکتار، تعمیر و بازسازی کوی سازمانی، از اقدام های انجام شده است.

امیر سرتیپ شاطری ادآور شد: پادگان ابوذر در منطقه در سطح یگان ها مقام اول را داشته و در اورهال زرهی ۸۳ درصد تانک نفربر به قطع کردیم.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!