توزیع بیش از 4000 بسته معیشتی در طرح شمیم یزد


توزیع بیش از 4000 بسته معیشتی در طرح شمیم یزد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از توزیع 4200 بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی از محل اجرای نیات موقوفات و خیرین مستقر در امامزادگان و بقاع متبرکه بین نیازمندان خبر داد.

حجت الاسلام «حسین زارع زاده» با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای برنامه‌های مواسات و کمک‌های مومانه و انجام فعالیت فرهنگی در امامزادگان، گفت: مراکز افق مستقر در بقاع متبرکه به عنوان محور اصلی انجام فعالیت‌های اجتماعی مانند محرومیت‌زدایی است.

مدیر کل اوقاف استان افزود: ۱۵ بقعه متبرکه سطح استان به عنوان مجری طرح شمیم حسینی در نظر گرفته شده که مسئولیت شناسایی خانواده‌های نیازمند و کمک رسانی بر عهده آن‌هاست.

وی از آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) به عنوان یکی از امامزادگان شاخص استان و مجری طرح اشاره کرد و یادآور شد: طرح شمیم حسینی در روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه سال جاری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به طور همزمان در سراسر کشور در امامزاده مذکور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اوقاف یزد، حجت الاسلام زارع زاده با اشاره به سایر برنامه‌های این اداره کل تصریح کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع دارو و درمان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین توزیع ۲۰۰ بسته کمک هزینه تحصیلی جهت کودکان نیازمند نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تشکر رسمی از معلم؛ 20 متن متفاوت و جدید