کرونا در یزد روی شیب نزولی/تعطیلی مراکز واکسیناسیون شهر یزد


کرونا در یزد روی شیب نزولی/تعطیلی مراکز واکسیناسیون شهر یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیاناین که پذیرش در بیمارستان‌های استان در شبانه روز گذشته دو رقمی شد، از کاهش آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در این استان به کمتر از 600 نفر خبر داد.

دکتر «ابراهیم سلمانی» در این باره اظهار کرد: در حال حاضر ۵۶۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند که البته ۱۲۶ نفرشان به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۸۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند ولی متاسفانه در همین مدت پنج بیمار شامل دو بیمار در شهرستان میبد و سه بیمار در یزد قربانی کووید-۱۹ شدند.

دکتر سلمانی تأکید کرد: استفاده از ماسک، پرهیز از برگزاری دورهمی های خانوادگی، دوری از حضور در تجمعات و دریافت سریع تر واکسن در گروه های سنی اعلام شده از مهم ترین راه های مهار کووید ۱۹ است.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، دانشگاه علوم پزشکی یزد طی اطلاعیه به اطلاع همشهریان رساند؛ کلیه مراکز واکسیناسیون در شهرستان یزد در عصر پنجشنبه و روز جمعه تعطیل هستند و صرفاً در این مدت در مرکز تجمیعی حظیره تزریق واکسن انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان