استرس در ویتنام بعداز اخراج نامنصفانه مدافع 


استرس در ویتنام بعداز اخراج نامنصفانه مدافع 

پارگ هانگ سئو سرمربی ویتنام روزهای پر استرسی را تجربه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، این مربی کره‌ای بعد از نتیجه قابل قبول مقابل عربستان و قربانی شدن مقابل تصمیمات داوری که منجر به شکست سه بر یک این تیم مقابل عربستان در ریاض شد در روز دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی سه‌شنبه به مصاف استرالیا خواهد رفت.

آنچه که در اصل باعث شکست تیم سختکوش ویتنام شد اخراج مدافع این تیم با دو کارت متوالی در دقیقه ۴۹ و ۵۴ بود که علاوه بر ده نفره کردن ویتنام، یک بازیکن موثر را از بازی اصلی این تیم مقابل استرالیا از ترکیب دور کرد.

این در حالی است که با بازبینی تصاویر مشخص است که مدافع ویتنام در لحظه هند پنالتی هیچ عمدی نداشته و ضربه از فاصله کاملا نزدیک به دست وی شلیک شده است. این موضوعی بود که باعث اعتراض شدید ویتنامی‌ها در طول مسابقه به داور شد و جدلی را هم بین سرمربیان دو تیم در پایان مسابقه رقم زد. با این حال ویتنام که حالا به خانه برگشته باید برای بازی استرالیا که قوی‌ترین تیم روز اول مرحله مقدماتی آسیا بوده کاری کند.

رسانه‌های ویتنامی درباره شرایط فعلی تیم ملی نوشته‌اند: غیبت دویمن(مدافع اخراجی) در بازی استرالیا نگرانی‌های پارک هانگ سئو را بیشتر کرده است. مدافعان مرکزی ویتنام تجربه کمی از مسابقات بین المللی دارند و چنین تغییری در یک مسابقه دشوار کار را برای آنها سخت خواهد کرد.

ویتنام که برای اولین بار به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی رسیده در نبرد مقابل غول‌های آسیا در حال تجربه اندوزی است و باید در اولین بازی خانگی مقابل یک حریف سطح بالا تمام تلاش خود را به کار ببندد. کاری که شاگردان پارک هانگ سئو در آن استادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه