ساختار مدیریتی کشور نیازمند مدیران انقلابی، جهادی و فسادستیز است


ساختار مدیریتی کشور نیازمند مدیران انقلابی، جهادی و فسادستیز است

کرمانشاه - ایرنا - دبیر جمعیت آبادگران استان کرمانشاه با بیان اینکه کشور نیاز به مدیران انقلابی، جهادی، فسادستیز و عملیاتی دارد، گفت: انتظار مردم از رئیس جمهوری انتخاب مدیران لایق در کنار شناسایی و حذف مدیران نالایق است.

«مسعود محنتی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه رئیس جمهوری کابینه‌ای جوان، متخصص، انقلابی، با تجربه و جهادی انتخاب کرده است، افزود: پس از انتخاب کابینه نوبت به مدیران میانی و پایه می‌رسد و انتظار می رود که آیت‌الله رئیسی مدیرانی متخصص، باتجربه و دارای قدرت مدیریتی خوب و با انگیزه برای کار و خدمت را در ترکیب وزارتخانه ها، استانداری ها و فرمانداری ها منصوب کند تا درد مردم را متوجه شوند و همچنین پاکدست و در عمل فساد ستیز باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: رئیس جمهوری باید در انتخاب مدیران در کنار مردمی بودن، تخصص و روحیه جهادی را نیز شرط اصلی قرار دهد تا بتواند اهداف خود را محقق کند.

محنتی با اشاره به حضور آیت الله رئیسی در میان مردم آن را شیوه مدیریتی مردمی دانست و اظهار داشت: مردمی بودن مسوولان و مدیران به این معنی نیست که حضور آنها در بین مردم نمایشی و برای سلفی گرفتن باشد و باید برای آشنایی با مشکلات مردم سفرهای استانی به شیوه کاربردی آن در دستور کار دولت قرار گیرد.

وی افزود: مردمی بودن و در میدان بودن مدیران و زندگی متوسط آنان باعث بازگرداندن اعتماد مردم می‌شود که این مسأله موضوع بسیار مهمی است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهوری باید کسانی را برای مدیریت در کشور انتخاب کند که خود را بدهکار مردم بدانند نه طلبکار مردم و نظام؛ افرادی را انتخاب کند که عاشق خدمت باشند نه شیفته قدرت و همچنین افرادی را برگزیند که در عمل فسادستیز باشند نه فقط در گفتار.

دبیر جمعیت آبادگران جوان استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر بناست که دولت با تمام ظرفیت خود برای برطرف کردن مسائل و دغدغه‌های مردم حرکت کند یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند دولت را با همه ظرفیتش به حرکت درآورد، فساد ستیز بودن کارگزاران و اعضای کابینه است.

محنتی به ایجاد موجی از امید و نشاط در میان مردم نسبت به بهبود وضعیت موجود پس از روی کارآمدن دولت و به ویژه پس از شروع به کار کابینه اشاره کرد و افزود: دولت برای تحقق وعده های خود به مردم نیازمند مدیرانی است که اهداف و برنامه های دولت را قبول داشته باشند تا امید دوچندانی در میان مردم ایجاد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه