اوقاف کرمانشاه توزیع 6000 بسته معیشتی بین نیازمندان را آغاز کرد


اوقاف کرمانشاه توزیع 6000 بسته معیشتی بین نیازمندان را آغاز کرد

آیین نمادین توزیع شش هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در قالب طرح شمیم حسینی 2 همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در مراسم توزیع این بسته‌های معیشتی که امروز(14 شهریور) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آستان مبارک امامزاده ابراهیم طاقبستان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز توزیع دو هزار بسته معیشتی را از محل درآمد موقوفات استان آغاز کرده و تا پایان ماه صفر تعداد بسته های توزیعی در استان را به شش هزار بسته معیشتی افزایش خواهیم داد.

وی گفت: تلاش می‌شود تا این بسته‌های معیشتی با کمک مراکز افق مستقر در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان به دست نیازمندان واقعی برسد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه بسته های معیشتی حاوی اقلامی مثل برنج، روغن و رب گوجه فرنگی هستند، ارزش ریالی هر بسته را حدود 350 هزار تومان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، طبخ غذا و توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم را هم در قالب طرح "شمیم حسینی ۲" در استان خواهیم داشت.

صالحی اشاره ای هم به برنامه ریزی برای توزیع ۲۵۰۰ بسته لوازم تحریر در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش آموزان مناطق محروم استان داشت و گفت: این بسته های معیشتی تا قبل از مهر ماه به دست دانش آموزان خواهد رسید.

صالحی سپس با اشاره به ورود خوب مجموعه اوقاف استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا از ابتدای شیوع این بیماری، گفت: از ابتدای شیوع کرونا مجموعه اوقاف در کرمانشاه قریب ۱۰ میلیارد تومان در قالب توزیع بسته های معیشتی، بسته های بهداشتی و ... بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان هزینه کرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!