مهربانی و اقتدار پلیس درتولیدات رسانه‌ای مورد توجه قرار گیرد


مهربانی و اقتدار پلیس درتولیدات رسانه‌ای مورد توجه قرار گیرد

قم - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم با اشاره به‌برخورد اسلامی و اخلاقی نیروی انتظامی با متهمان جرائم مختلف گفت: درتولیدهای رسانه‌ای و هنری باید مهربانی و اقتدار پلیس مورد تاکید قرار گیرد.

به گزارش روز پنج‌شنبه روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سرهنگ محمدرضا فرح بخش دربازدید از معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: ناجا یک مجموعه تعاملی است و برای اینکه بتوانیم امنیت را در جامعه برقرار کنیم باید با دیگر نهادها و سازمان ها تعامل و هم اندیشی داشته باشیم و ماموریت های خود را با آن ها به اشتراک بگذاریم.

وی زحمت‌های بخش‌های مختلف ناجا را یادآور شد و گفت: یکی از انتظارهایی که از دفتر تبلیغات اسلامی داریم این است که تلاش های نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی را با ابزاری که در اختیار دارد به‌نمایش بگذارد.

معاون فرماندهی انتظامی قم به‌برخورد اسلامی و اخلاقی نیروی انتظامی با متهمان جرائم مختلف اشاره کرد و افزود: درتولیدهای رسانه‌ای و هنری باید مهربانی و اقتدار پلیس مورد تاکید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به‌دنبال پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی است و معاونت اجتماعی نوک قله این پیشگیری‌هاست و این کار می‌تواند با تولیدهای رسانه ای، تولید محتوا، اطلاع رسانی و کارهایی از این دست محقق شود.

فرح بخش بیان داشت: طلبه‌ها و مبلغان باید در منابر و فضاهای حقیقی و مجازی که در اختیار دارند به‌آسیب های اجتماعی و لزوم رعایت قوانین بپردازند و مردم را آگاه کنند، چرا که گوینده سخن در پذیرش آن موثر است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آموزش های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی به‌کودکان، معرفی و تجلیل از خانواده های شهیدان، نمایش ماموریت‌های ناجا از جمله کارهایی است که انتظار داریم درتحقق آن‌ها دفتر تبلیغات اسلامی ما را یاری کند.

ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم بررسی شد

زمینه‌های همکاری علمی و پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با مرکز مطالعاتی و پژوهشی کربلا، با حضور نمایندگان این مجموعه در این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، نمایندگانی از سوی مرکز مطالعاتی و پژوهشی کربلا وابسته به‌عتبه مقدسه حسینیه، ضمن بازدید از دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در نشستی با سید هادی ساجدی رئیس اداره امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به‌بررسی ظرفیت‌ها و زمینه‌های‌ همکاری‌ ۲ مجموعه پرداختند.

درابتدای این نشست، گزارشی از فعالیت‌های مرکز مطالعاتی و پژوهشی کربلا و انواع فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی این مجموعه ارائه شد، سپس، ساجدی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و نحوه ارتباطات بین‌المللی و همچنین فرآیند جذب دانشجوی غیرایرانی پرداخت.

در پایان این نشست نیز مقرر شد ضمن عقد تفاهم‌نامه مشترک، همکاری‌های ۲ مجموعه به‌شکل منسجم‌تر و منظم‌تر درراستای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی برای دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم(ع) و همچنین دانشجویان غیرایرانی، تبادل استاد و دانشجو، جذب دانشجویان غیرایرانی دردانشگاه باقرالعلوم(ع) برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و همچنین سفرهای علمی تدارک دیده‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم