مارسل زابیتسر: زی روبرتو و جیووانی البر الگوهای من هستند


مارسل زابیتسر: زی روبرتو و جیووانی البر الگوهای من هستند

مارسل زابیتسر از این موضوع آگاه است که در بایرن مونیخ در حال تجربه یک چالش است و وضعیتش با دوران حضور در...

مارسل زابیتسر، هافبک اتریشی بایرن مونیخ در حاشیه تمرینات امروز این تیم با رسانه باشگاه بایرن مونیخ مصاحبه ای داشت و در مورد بازی مقابل لایپزیش و الگوی خود صحبت کرد. به گزارش طرفداری، مارسل زابیتسر در این مصاحبه گفت:

من فوراً در این شهر و در کمپ تمرینی تیم یعنی اینجا، احساس راحتی کردم. اولین جلسه تمرینی ام بسیار خوب بود. بازیکنان زیادی در تمرینات حاضر نبودند، در نتیجه توانستم با همه آشنا شوم.

اطلاعات در مورد لایپزیش و تقابل با این تیم در روز شنبه؟

من چهار هفته پیش فصل را با لایپزیش سپری کردم و کمی اطلاعات داخلی دارم. با آنالیزورها و کمک مربی های تیم صحبت کردم. ما به خوبی برای بازی شنبه آماده خواهیم بود. هنوز چند بازیکن به تمرینات تیم برنگشته اند. من آماده هستم و تمریناتم را از روز سه شنبه آغاز کردم. در نهایت، سرمربی تصمیم می گیرد که چه کسی بازی کند. اگر فرصت بازی پیدا کنم، آن جا خواهم بود و تمام تلاشم را می کنم. من می دانم که بازیکنانی باکیفیت بالا در پست من در تیم حضور دارند.

ارتباط با کادر فنی بایرن مونیخ پیش از انتقال به این تیم؟

تقریباً هیچ ارتباطی نداشتم و همه چیز را مدیر برنامه ام انجام داد. برای من قطعاً این موضوع که سرمربی را از قبل می شناسم، اتفاق خوبی است. در عین حال، من همچنین می دانم که این یک امتیاز اضافه ای برای من نیست. شرایط برای من تغییر کرده است. در لایپزیش من فیکس و کاپیتان بودم. حال در بایرن مونیخ یک چالش را تجربه می کنم و به خوبی به آن آگاهم. تمام تلاشم را می کنم تا اینجا جایگاهی برای خودم پیدا کنم.

الگوهای تو چه کسانی بودند؟

دو نفری که در کنارم ایستاده اند یعنی صالح حمیدزیچ و کان دستاوردهای زیادی داشته اند. اگر بخواهم دو نفر را نام ببرم، آن دو نفر زی روبرتو و جیووانی البر خواهند بود. پیوستن به بایرن مونیخ همیشه رویای من بود و خیلی خوشحالم که اکنون اینجا هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان