نخستین لیگ فوتبال زنان در عربستان، به زودی راه‌اندازی می‌شود


نخستین لیگ فوتبال زنان در عربستان، به زودی راه‌اندازی می‌شود

شفقنا- «یاسر المسحل» رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی امروز(پنج شنبه) گفت که اولین لیگ فوتبال زنان در عربستان سعودی ظرف چند ماه آتی جهت تشکیل تیم ملی فوتبال زنان راه اندازی می شود. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی، در همین راستا امروز(پنج شنبه) کنفرانسی تحت عنوان «راهبرد تحول فوتبال در عربستان» با حضور عبدالعزیز بن ترکی […]

نخستین لیگ فوتبال زنان در عربستان، به زودی راه‌اندازی می‌شودنخستین لیگ فوتبال زنان در عربستان، به زودی راه‌اندازی می‌شود

شفقنا- «یاسر المسحل» رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی امروز(پنج شنبه) گفت که اولین لیگ فوتبال زنان در عربستان سعودی ظرف چند ماه آتی جهت تشکیل تیم ملی فوتبال زنان راه اندازی می شود.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی، در همین راستا امروز(پنج شنبه) کنفرانسی تحت عنوان «راهبرد تحول فوتبال در عربستان» با حضور عبدالعزیز بن ترکی الفیصل وزیر ورزش این کشور برگزار شد.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان افزود: برای افزایش مسابقات فوتبال زنان در سطح مناطق تلاش خواهیم کرد و در سال ۲۰۲۵ به پنجاه مسابقه خواهد رسید. همچنین اولین لیگ زنان در عربستان ظرف چند ماه آتی برای تشکیل تیم ملی فوتبال زنان راه اندازی می شود. هدف ما رسیدن به بیش از هزار بازیکن زن در عربستان است.

قرار است که فوتبال زنان در عربستان به زودی توسعه یابد به طوری که برنامه هایی برای گسترش این ورزش در بین گروههای مختلف سنی بانوان تدوین شده است.

فدراسیون فوتبال عربستان سعودی ماه گذشته از تعیین خانم «مونیکا استاب» به عنوان اولین سرمربی تیم ملی زنان این کشور خبر داده بود که به زودی تشکیل خواهد شد.

خبر را در آرتی ببیند

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟