اولین شاسی بلند میباخ عرضه خواهد شد، کانسپت مرسدس میباخ EQS در مونیخ


اولین شاسی بلند میباخ عرضه خواهد شد، کانسپت مرسدس میباخ EQS در مونیخ

کانسپت شاسی بلند مرسدس میباخ EQS به عنوان پیش‌نمایشی از اولین خودروی تمام برقی این برند تولیدکننده خودروهای لوکس در نمایشگاه خودرو مونیخ 2021 رونمایی شد. مرسدس میباخ EQS به عنوان یک خودروی برقی...

کانسپت شاسی بلند مرسدس میباخ EQS به عنوان پیش‌نمایشی از اولین خودروی تمام برقی این برند تولیدکننده خودروهای لوکس در نمایشگاه خودرو مونیخ ۲۰۲۱ رونمایی شد.

مرسدس میباخ EQS به عنوان یک خودروی برقی نیازی به یک جلوپنجره بزرگ ندارد. دماغه دارای یک پنل بزرگ با راه‌راه‌های براق و عمودی کرومی روی یک پس‌زمینه سیاه است. تقریباً تمام بدنه یکپارچه به نظر می‌رسد، اما گلگیرها ظاهر جذاب‌تری به آن داده‌اند.

وقتی کسی به خودرو نزدیک می‌شود دستگیره‌های جمع‌شونده درها بیرون می‌آیند. درب سمت راننده به طور خودکار باز می‌شود. وقتی راننده سر جای خود نشست، می‌تواند تصمیم بگیرد که درهای عقب باز شوند یا خیر.

کانسپت میباخ EQS یک بدنه دو-رنگ با رنگ مشکی متالیک برای سقف و کاپوت و قرمز متالیک برای سایر بخش‌ها دارد. همچنین اطراف ستون‌ها با کروم احاطه شده و الگوی M این برند روی ستون B حک شده است. این خودرو دارای چرخ‌های بزرگ ۲۴ اینچی با طرح کاسه‌ای است.

اولین شاسی بلند میباخ عرضه خواهد شد، کانسپت مرسدس میباخ EQS در مونیخمرسدس میباخ EQS

در طراحی کابین این خودروی مفهومی از قایق‌های تفریحی الهام‌ گرفته شده است. یک کنسول مرکزی در عقب به رنگ سفید با رگه‌های رُز گلد قرار دارد. سایر بخش‌ها به رنگ آبی هستند. یک جفت صندلی مجلل در عقب قرار دارند و میباخ می‌گوید که شکل دسته صندلی‌ها از میزهای با کیفیت بالا الهام گرفته شده است.

نمایشگرهای جلو تقریباً تمام عرض کابین را پوشش می‌دهند. سه نمایشگر دارای یک پوشش شیشه‌ای هستند که باعث می‌شود شبیه یک واحد کامل و تکی به نظر برسند. یک مانیتور ۱۲.۳ اینچی OLED در اختیار سرنشین جلو است. همچنین دریچه‌های هوای گرد کرومی نیز در کابین دیده می‌شوند.

نسخه تولیدی شاسی بلند EQS در سال ۲۰۲۲ وارد فاز تولید خواهد شد. نسخه میباخ بعداً عرضه خواهد شد. این شرکت به دنبال رسیدن به محدوده پیمایش ۶۰۰ کیلومتر برای این مدل است.



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت خودروهای لوکسژن + جدول قیمت کامل (20 مهر 1401)