یولیان ناگلزمان: همیشه در ردبول آرنا احساس خوبی دارم؛ تعویض لواندوفسکی از روی احتیاط بود


یولیان ناگلزمان: همیشه در ردبول آرنا احساس خوبی دارم؛ تعویض لواندوفسکی از روی احتیاط بود

سرمربی بایرن مونیخ می گوید همیشه در ردبول آرنا روزهای خوشی را می گذراند. 

یولیان ناگلزمان در مورد تعویض روبرت لواندوفسکی توضیح داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از IMIASANMIA، بایرن مونیخ در چارچوب مهم ترین بازی هفته چهارم بوندسلیگا، توانست به راحتی و با حساب 4 گل لایپزیش را در خانه این تیم مغلوب سازد. یولیان ناگلزمان که در این بازی از روی نیمکت بایرن مونیخ به مصاف شاگردان سابقش در لایپزیش رفته بود، در مصاحبه پس از بازی در مورد پیروزی تیمش گفت:

از کسب این پیروزی خوشحال هستیم. 7 امتیاز اختلاف داشتن با لایپزیش در جدول بوندسلیگا اهمیت زیادی دارد چون از کیفیتی که این تیم دارد کاملا آگاه هستیم. آنها در طول فصل امتیازاتی که لازم دارند را کسب خواهند کرد.

مصدومیت سرژ گنابری؟ سرژ از ناحیه کمر احساس درد می کند. نمی توانم پیش بینی کنم که او برای بازی روز سه شنبه مقابل بارسلونا آماده خواهد بود یا نه. او همین حالا هم تحت مداوا قرار گرفته و باید صبر کنیم تا ببینیم فردا پس از انجام معاینات، سرژ چه شرایطی خواهد داشت.
حضور مقابل هواداران لایپزیش؟ همیشه در این استادیوم (ردبول آرنا) حس و حال خوبی داشته ام و امروز هم دوباره چنین حالی را تجربه کردم. حقیقت ماجرا این است که ما به اندازه نتیجه ثبت شده روی اسکوربورد ردبول آرنا از حریف بهتر نبودیم. نیمه اول یک نمایش پربرخورد و پر جنب و جوش از سوی هر دو تیم بود. در نهایت 4-1 پیروز شدیم اما می توانیم از این هم بهتر باشیم.

تعویض لواندوفسکی در دقیقه 60؟ لوا از ناحیه عضله نزدیک کننده کمی دچار مشکل شده بود. تعویض او اقدامی محتاطانه بود، در واقع می خواستیم او را 20 دقیقه بیشتر در زمین نگه داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو