هدف از تجلیل، رقابت مسئولان در خدمت به مردم است


هدف از تجلیل، رقابت مسئولان در خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هدف از تجلیل مدیران را ایجاد رقابت در خدمت به مردم استان دانست.

حجت الاسلام رضا نوری در آیین رونمایی از سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده که ۲۰ شهریور ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آن دسته از مدیران و مسئولانی که از سایرین در خدمت به مردم پیشی گرفته و علاوه بر موفقیت در استان، توانسته اند بین ۳۱ استان کشور رتبه دار شوند شایسته تشویق هستند.
وی به لزوم فعال شدن ستاد احیای امر به معروف و کمیته ذیل آن در ادارات نیز اشاره کرد و گفت: در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به دنبال فعال شدن کمیته های امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ادارات و دستگاه های استان هستیم چرا که منجر به ارائه فعالیت های بیشتر آنان برای خدمت به مردم می شود.
وی با بیان اینکه هر یک از دستگاه های اجرایی «معروف ها» و «منکرهای» خاص خود را دارند، افزود: فعال بودن این کمیته در ادارات استان سبب می شود تا نواقص کار گرفته شده و کیفیت انجام امور ارتقاء یابد.
امام جمعه بجنورد همچنین راه اندازی سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری صادر را به فال نیک گرفت و افزود: سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده ( طرح ولایت ) می تواند زمان صدور مجوزها را به صفر برساند و دغدغه های سرمایه گذاران را برطرف کند.
وی با تقدیر از استاندار خراسان شمالی برای ایجاد این سامانه با همراهی سایر مسئولان، تاکید کرد: اجرای این طرح موجب ایجاد انگیزه بیشتر سرمایه گذاران برای ورود به استان می شود و تحقق آن، رانت و بسترهای فساد را حذف می کند.
وی همچنین از استاندار خواستار بررسی و حل مشکلات روزنامه خراسان شمالی برای جلوگیری از تعطیلی این مجموعه شد.
انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دشت کلزا نقاشی زیبای طبیعت بجنورد