آرتتا: بهترین 10 روز حضورم در فوتبال را سپری کردم؛ توانستیم به هواداران شادی هدیه کنیم


آرتتا: بهترین 10 روز حضورم در فوتبال را سپری کردم؛ توانستیم به هواداران شادی هدیه کنیم

سرمربی اسپانیایی آرسنال می گوید بهترین روزهای دنیای فوتبالش را در طول 10 روز اخیر سپری کرده...

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، آرسنال بالاخره توانست بعد از سه باخت پیاپی در مسابقات این فصل لیگ به پیروزی برسد. این تیم در فصل جاری مسابقات در همه مسابقاتش باخته بود و حتی یک گل هم نزده بود اما شاگردان میکل آرتتا بالاخره موفق شدند نوریچ را با یک گل شکست دهند تا روند ناکامی هایشان به پایان برسد. حال مربی اسپانیایی آرسنال می گوید که این پیروزی حاصل سخت کوشی شاگردانش در طول 10 روز اخیر بوده است. آرتتا در این باره گفت:

باید بگویم احتمالا 7-10روز اخیر بهترین روزهایی بوده است که در دنیای فوتبال داشته ام.نمی گویم روزهای آسانی بود با احساسات زیادی وارد این بازی شدیم زیرا از شرایط سخت چیزهای زیادی یاد گرفته بودیم. باید در مسابقات پیروز شوید اما تماشای رفتار بازیکنان در جریان تمرینات واقعا لذت بخش بود. از دیدن آن بسیار احساساتی شدم. به نظرم نگاه به فوتبال بسیار سخت است و هواداران شاید انتظار دیگری داشتند. به کاری که انجام دادیم خیلی افتخار می کنم.

آرتتا در ادامه گفت:

از هواداران بسیار متشکرم آنها امروز به ورزشگاه آمده بودند تا در کنار تیم سختی بکشند. لایق این برد بودیم زیرا فرصت هایی داشتیم تا بازی را بسیار زودتر تمام کنیم. بازی سختی بود جون می دانستیم باید پیروز شویم. خوشحالم که توانستیم به هواداران شادی را هدیه کنیم. در نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار داشتیم و شبیه تیمی بودیم که قرار است بازی را ببرد.

پیر امریک اوبامیانگ زننده گل پیروزی تیمش در دیدار روز گذشته نیز در مورد این برد گفت:

واقعا خوشحالم. اولین سه امتیاز فصل را به دست آوردیم. هفته های خیلی سختی را سپری کردیم و باید در این مسابقه جلوی هوادارانمان به پیروزی می رسیدیم. مهم ترین نکته امروز بازی با افتخار بود و این کار را انجام دادیم. شروع کارمان خیلی سخت بود. وقتی در مسابقه ای شکست می خورید، بازیکنان اولین افرادی هستند که تحت تاثیر قرار می گیرند. 10 روز برای تغییر شرایط وقت داشتیم و این همان کاری بود که کردیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا