همکاری هایپرکار با ششصد و هشتاد تولید و تامین کننده


همکاری هایپرکار با ششصد و هشتاد تولید و تامین کننده

عصر خودرو- هایپر کار اولین هایپر مارکت لوازم خودرو در کشور که فعالیت رسمی خود را از 20 خرداد1400 آغاز کرده است در این مدت توانسته در فضای14 هزار متر مربع فروشگاهی با 680 پیمانکار با تنوع محصول 34 هزار قطعه ای برنامه گسترده کاری خود را پیش ببرد.

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، در این نشست که با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد ابتدا فرهاد رمضانی یکی از مالکان هایپرکار گفت:در این مجموعه سعی شده بازار رقابتی وسالمی ایجاد گردد تا در نهایت از این طریق فاصله بین تولید کننده ومصرف کننده نهایی کم شود وهزینه های خرید قطعات برای مشتری سرشکن شود.
فرهاد رمضانی در بخشی دیگر از صحبت های خود عنوان کرد:تمام تولید کنندگان میتوانند در هایپرکار محصول خود را به مشتری ارائه کنند وهیچ محدودیتی برای این اقدام وجود ندارد فقط در بحث تاییدیه محصول یا باید از خودروسازی ها تاییده رسمی داشته باشند ویا اگر تولید کننده ای با خودرو سازی همکاری ندارد باید قطعات دربخش کنترل کیفیت هایپرکار زیر نظرکارشناسان این مجموعه تایید شود.
وی همچنین در مورد فروشگاه های دیگر هایپرکار گفت: بعد از تکمیل اولین فروشگاه هایپر کار در شرق تهران در حال راه اندازی سه فروشگاه دیگر درنقاط مختلف تهران هستیم که افتتاح این فروشگاه ها تا پایان سال 1400 انجام میشود.افتتاح 12 فروشگاه در استان های مختلف کشور در برنامه کاری این مجموعه قرار دارد که تا پایان 1401 تکمیل خواهد شد.
در بخش دیگری از دستاورد های هایپرکار فرشاد رمضانی با اشاره به سرویس خدمات پس از فروش آنی سرویس گفت این سرویس خدمات خرید قطعه تا تحویل درب منزل را شامل میشود همچنین تا محدوده 5 کیلومتری فروشگاه 20 الی 25 واحد خدمات دایر میشود تا مشتریان کلیه خدمات را بتوانند از این واحد ها دریافت کنند.همچنین 15 خودرو تجهیز شده قرار است به زودی در فرایند خدمات دهی به مشتریان فعالیت خود را آغاز کنند.
وی افزود:با خودروسازان خصوصی در حال همکاری هستیم تا در بحث خدمات خودرویی گارانتی آن حفظ شود.همچنین با ارگان های مختلف در خصوص سرویس وخدمات خودرویی در حال مذاکره هستیم که پرسنل آنها خدمات مناسب با برنامه های متنوع ووام های خرید قطعات ارائه دهیم.
فرشاد رمضانی وعده داد که در آینده نزدیک تمامی قطعات با جعبه وهلوکرام هایپرکار در اختیار مشتریان قرارخواهد گرفت.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص قطعاتی که در دسترس نیستند گفت:هایپرکار برای قطعاتی که در دسترس نیستند کانتری 24 ساعته در فروشگاه در نظر گرفته که هر قطعه ای که در ایران نباشد را در سریع ترین زمان ممکن از کشورهای دیگر برای مشتری خریداری وتحویل دهد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


10 سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور