دیدار خانواده کارکنان برق جان باخته در سیل گلباف با استاندار کرمان


دیدار خانواده کارکنان برق جان باخته در سیل گلباف با استاندار کرمان

استاندار کرمان در دیدار خانواده نیروهای شرکت برق که در سیل گلباف جان خود را از دست دادند، این حادثه را تلخ‌ترین خاطره دوران حضور خود در استان برشمرد و به خانواده جانباختگان اطمینان خاطر داد که هیچ کوتاهی از سوی مسئولان متولی در حق فرزندان آنها صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، خانواده شش نفر از نیروهای عملیات برق شهرستان کرمان که ۱۵ اردیبهشت ماه امسال حین انجام ماموریت در سیل گلباف جان خود را از دست دادند، عصر ۲۲ شهریورماه با استاندار کرمان دیدار کردند.

در این دیدار تعدادی از اعضای خانواده جانباختگان دغدغه‌ها، رنج‌ها و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دکتر"علی زینی‌وند" استاندار کرمان با گرامیداشت یاد نیروهای خدوم برق که در سیل گلباف جان خود را از دست دادند، این حادثه را تلخ‌ترین خاطره دوران حضور خود در استان برشمرد و به خانواده جانباختگان اطمینان خاطر داد که هیچ کوتاهی از سوی مسئولان متولی در حق فرزندان آنها صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه در نهایت امکان، پیگیری برای حق و حقوق این عزیزان و خانواده آنها صورت گرفت، افزود: ضروری ترین کار این بود که فرزندان و همسران این نیروها بی سر و سامان نمانند که در همان روز حادثه گردش کار مفصلی به وزرای کشور و نیرو ارائه و تمام استنادات قانونی در شرح واقعه تدوین شد و مقامات وزارت نیرو نیز در مراسم تدفین، قول استخدام همسر یا فرزند نیروهای درگذشته و یا تبدیل وضعیت نیروها را دادند.

زینی‌وند بیان کرد: در زمینه قرار گرفتن جان باختگان در زمره شهدای خدمت نیز شورای تامین کرمان مصوب و تایید کرد که همه ساز و کارهای قانونی برای اینکه این عزیزان شهید خدمت محسوب شوند، صورت بگیرد.

استاندار کرمان تصریح کرد: نیروهای عملیات برق درگذشته در سیل به لحاظ اجر و مولفه‌های اسلامی حتما شهید هستند، اما باید بر مبنای قانون و اختیارات حرف بزنم.

وی خطاب به خانواده جانباختگان نیروهای عملیاتی برق شهرستان کرمان در سیل گلباف با بیان اینکه درد شما را با تمام وجود درک می‌کنم و گفت: مطمئنا جان از دست رفتگان را نمی توانیم جبران کنیم، اما در مقام قانون باید تمام تلاشمان را انجام دهیم که ذره ای از تالمات را جبران کنیم.

وی افزود: آنچه در اختیار ماست انجام می‌دهیم و مسائل دیگر را هم به عنوان یک برادر پیگیری می کنم، اما به عنوان استاندار نمی‌توانیم برای خانواده‌ها بدون توجه به قوانین انتظارات ایجاد کنم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان