ستاد اجرایی فرمان امام 360 میلیارد تومان وام در لرستان پرداخت کرد


ستاد اجرایی فرمان امام 360 میلیارد تومان وام در لرستان پرداخت کرد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان گفت: زمینه اجرای 9 هزار طرح اشتغال روستایی با پرداخت 360 میلیارد تومان تسهیلات این نهاد تاکنون در استان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا حامد ویسکرمی روز سه‌شنبه در آیین پویش سراسری همکلاسی مهربان در دبیرستان امیرکبیر خرم آباد اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان در عرصه‌های مختلف اقدام به فعالیت می‌کند و یکی از اهداف آن، حمایت از طرح های اشتغالزای اجتماع محور و بنگاه محور با هدف جلوگیری از مهاجرت به شهرها است.

وی با بیان اینکه ۷۶۱ روستا در لرستان توسط بنیاد برکت شناسایی شده است ادامه داد: اقدامات صورت گرفته با هدف حرکت به سمت روستای بدون بیکار اجرایی می شود چراکه در هر جامعه محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی به مردم در اولویت قرار دارد.

وی افزود: پویش سراسری همکلاسی مهربان نیز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) سپاه و آموزش و پرورش لرستان اجرایی شد و با توجه به فرا رسیدن سال جدید و مشکلات اقتصادی پیش آمده از کرونا بیش از ۶ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه یکهزار بسته معیشتی نیز به خانواده دانش آموزان مناطق محروم لرستان اهدا شد تصریح کرد: تاکنون ۲۸۰ هزار بسته معیشتی برای جامعه هدف متضرر از کرونا در این استان توزیع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


مراسم روز جهانی قدس در خرم‌آباد