فرماندار: مشکل آب سه روستا و بخشی از شهر ریجاب شهرستان دالاهو مرتفع شد


فرماندار: مشکل آب سه روستا و بخشی از شهر ریجاب شهرستان دالاهو مرتفع شد

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو گفت: مشکل کمبود آب آشامیدنی روستاهای ژالگه، گوشکری، داراب وبخشی از شهر ریجاب با اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار مرتفع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «کرم محمدی» روز سه‌شنبه در جلسه ای به منظور بررسی و تعیین تکلیف مسیر خط انتقال ۴.۷ کیلومتر آب شرب شهر کرند و همچنین مخازن ۳۰۰دستگاه و محله کهریز پس از بازدید از این مسیر، افزود: اعتبار رفع مشکل آب شرب شهر ریجاب و سه روستای این شهرستان به همت نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی که از آبفای کشور اخذ کرده بودند، تامین شد.

وی اظهار داشت: مدتی است بخشی از محلات "زرده"، " شوا " و "کهریز" با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند که در این راستا پیگیری های مکرری صورت گرفت و با عنایت استاندار کرمانشاه و حمایت نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و حضور میدانی مدیران آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان مقرر شد تا ۱۰ روز آینده به صورت موقت مشکل آب شرب این محلات مرتفع و تا ۴۵ روز آینده به صورت دایمی این مساله حل و فصل شود.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: از اینکه به دلیل افت میزان آب سراب بخشی از ساکنان شهر کرند با کمبود آب آشامیدنی مواجه شده اند، عذرخواهی می کنم و از صبر، متانت و همکاری ساکنان این محلات سپاسگزاری می نمایم.

محمدی ادامه داد: کمبود آب شرب بخش گهواره به ویژه "مجتمع کوثر" و "شهید نجفی" نیز در دستور کار قرار گرفته و با کمک مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه و مجموعه همکاران ایشان، این مساله به طور جدی دنبال خواهد شد.

وی در این جلسه که مدیران عامل آب منطقه ای و فاضلاب استان کرمانشاه و مدیران دستگاه های شهرستانی حضور داشتند از رییس دادگستری و فرمانده انتظامی دالاهو نیز به دلیل حمایت های همه جانبه قدردانی کرد.

دالاهو در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه حدود ۴۰هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه