2میلیارد تومان تجهیزات برای بوستان‌های سیستان و بلوچستان تهیه شده است


2میلیارد تومان تجهیزات برای بوستان‌های سیستان و بلوچستان تهیه شده است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تجهیزات برای 16 بوستان‌ واقع در مناطق کم برخوردار سه شهرستان زاهدان، چابهار و زابل به ارزش 2 میلیارد تومان از سوی استانداری این استان خریداری شده است.

به گزارش ایرنا ابوذر کوثری روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از این تجهیزات در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب و توجه ایشان به کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور سازمان امور اجتماعی و استانداری‌های سراسر کشور از جمله استانداری سیستان و بلوچستان و دفتر اجتماعی آن برنامه‌هایی برای مهار آسیب‌های اجتماعی بویژه در مناطق حاشیه شهر در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در کنار سایر اقدامات مهم و چشمگیر است این بوده که ما یکسری حمایت‌هایی از مجموعه شهرداری‌های شهرهای دارای حاشیه بالا در سیستان و بلوچستان داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در شهرهای زاهدان، زابل و چابهار بخشی از حمایت‌هایمان در قالب کمک‌هایی برای مجموعه‌های بازی کودکان برای مکان‌هایی که توسط شهرداری و دفاتر تسهیلگری در حاشیه این شهرها شناسایی شده اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: برنامه این است که طبق قول شهردار و مجموعه مدیریت شهری زاهدان از امروز نصب تجهیزات مجموعه‌های بازی کودکان شروع و طبق برنامه هر روز در یکی از پارک‌ها این تجهیزات نصب خواهد شد.

کوثری گفت: با تلاش‌های همه‌ی دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های شهرداری‌ها در مناطق حاشیه شهر؛ توسعه نمایی شهری بویژه محل بازی و فضای سبز خوب برای کودکان و خانواده‌هایی که در این مناطق حاشیه‌ای هستند فراهم خواهد شد.

وی افزود: مجموعه شهرداری‌ها علاوه‌بر کارهای کاربردی و توسعه‌ای که انجام می‌دهند یکسری مسوولیت‌ها و وظایف بسیار مهم در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیز دارند که حتما این موضوع را حسب وظایف ذاتی خودشان در اولویت قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان