برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان مخابرات منطقه لرستان


برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان مخابرات منطقه لرستان

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز مخابرات منطقه لرستان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در محل سالن ویدئو کنفرانس مخابرات منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مراسم تجلیل و قدردانی از اسوه های مقاومت و ایثار ، آزادگان سرافراز مخابرات منطقه لرستان مراسمی در سالن ویدئو کنفرانس مخابرات با حضور مهندس شمسی فر مدیر مخابرات منطقه ، بیرانوند مشاور امور ایثارگران علی پناهی مسئول روابط عمومی و دو نفر از آزادگان سرافراز مخابراتی برگزار شد .

مدیر مخابرات منطقه در مراسم تجلیل از آزادگان مخابرات لرستان ضمن تبریک و تهنیت سالروز ورود آزادگان به میهن گفت : آزدگان سندهای افتخار و عزتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود : اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و امام شهدا و فداکاری جانبازان و مقاومت آزادگان سرافراز است و بی‌تردید رنج‌ها، مرارت‌ها و تلخ‌کامی‎‌های دوران اسارت، ذخیره اخروی اسوه‌های مقاومت خواهد بود و ملت سرافراز ایران اسلامی نیز همواره قدردان فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس، به ویژه خانوده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.

در ادامه هرکدام از عزیزان آزاده به بیان خاطرات دوران اسارت پرداختند ، سپس در پایان این دیدار صمیمی و معنوی، به هرکدام از این عزیزان به رسم یادبود لوح و هدایی تقدیم گردید.

46

کد خبر 1554799

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی