هیات امنای موقوفات باید با حضور افراد شایسته و توانمند تشکیل شود


هیات امنای موقوفات باید با حضور افراد شایسته و توانمند تشکیل شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: هیات امنای موقوفات باید با حضور افراد شایسته و توانمند تشکیل شود تا بتوانند برای مدیریت و حل مشکلات آنها گام‌های بلندی را بردارند.

به گزارش ایرنا، محمد علی رمضانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه تبیین مقررات امنای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت هیات امنای اداره کل اوقاف استان قزوین، اظهار داشت: تبیین فرآیندها و مقررات مربوط به امنای موقوفات از سال گذشته آغاز شده است و امروز با یک تاخیر یک ساله تمامی فرایندها، آیین نامه ها و مصوبات کمیته راهبری در استان قزوین مرور شد و به ابهامات توضیح دادیم.

وی با بیان اینکه جلسه به صورت بسیار کارشناسانه و هدفمند برگزار شد، گفت: تاریخچه عملکرد استان قزوین در حوزه امنا را باید به قبل و بعد این جلسه تقسیم کرد و به طور قطع بعد از این، سرعت و کیفیت کار در حوزه انتصابات امنای موقوفات استان بهتر خواهد شد.

این مسوول افزود: استان قزوین در حوزه موقوفات برخلاف وسعت جغرافیایی کوچک و تعداد کم شهرستان ها ولی موقوفات زیادی دارد که بسیار مطلوب ارزیابی می شود و باید امنای این موقوفات هم افراد شایسته و فعالی باشند.

رمضانی اضافه کرد: پراکندگی موقوفات می طلبد که امنایی انتخاب شوند که بتوانند از عهده کار برآیند و خود مدیران و روسای دستگاه های اجرایی هم امروز به این باور رسیده اند که می توانند از ظرفیت موجود برای پیشبرد اهداف در حوزه وقف استفاده کنند.

مدیرکل امور امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار داشت: امیدواریم با توجه به این جلسه مشکلات موجود در حوزه امنای وقف استان قزوین روز به روز کاهش یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم