44 درصد جمعیت هدف شهرستان بروجن دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند


44 درصد جمعیت هدف شهرستان بروجن دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

شهرکرد- ایرنا- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن با اشاره به لزوم اجرای واکسیناسیون مقابله با ویروس کرونا گفت: تاکنون 44 درصد جمعیت هدف بالای 18 سال این شهرستان دُز نخست واکسن علیه ویروس کرونا را دریافت و تزریق کرده‌اند.

محمدحسن کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: همچنین تاکنون ۲۴ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال شهرستان بروجن موفق به دریافت و تزریق دُز دوم واکسن علیه ویروس کرونا شده‌اند.

وی افزود: در مرحله نخست تزریق واکسن علیه ویروس کرونا در شهرستان بروجن افزون‌بر ۳۹ هزار نفر و در مرحله دوم تاکنون بیش از ۲۱ هزار نفر واکسن را دریافت و تزریق کردند.

کرمی تصریح کرد: افرادی که تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند مربوط به رده‌های سنی اعلام شده هستند و واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در شهرستان بروجن علیه ویروس کرونا در ۱۵ مرکز واکسیناسیون این شهرستان از ساعت هفت تا ۲۲ در حال انجام است.

وی یادآور شد: واکسیناسیون بقیه رده‌ها و گروه‌های سنی شهرستان بروجن براساس برنامه زمان‌بندی و اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

کرمی توصیه کرد: واجدین شرایط دریافت واکسن علیه ویروس کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزرق واکسن خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ و سامان از وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) به وضعیت نارنجی (پُرخطر) و شهرستان خانمیرزا به وضعیت زرد (خطر متوسط) تغییر رنگ دادند.

همچنین شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، کیار، بن و اردل کماکان در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۲۴ شهریورماه، ۲۰۸ هزار و ۷۹۲ مورد تست مولکولی تشخیص ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام و ۷۴ هزار و ۸۳۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده است.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سفته‌بازی روی شمش طلا چگونه ثبات اقتصادی را به هم می‌ریزد؟