دختر عنکبوتی به سوژه رسانه ها تبدیل شد! + فیلم


دختر عنکبوتی به سوژه رسانه ها تبدیل شد! + فیلم

ویدئوی بالا رفتن دختربچه از دیوار صاف مورد توجه رسانه ها و کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که بالا رفتن یک دختر بچه را از دیوار صاف نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو این دختر که به نظر می‌رسد حدودا پنج ساله باشد به راحتی از دیوار بالا می‌رود. این دختر که هویتش مشخص نشده در این ویدئو بدون تجهیزات از دیوار بالا می‌رود.

در این ویدئو او در حالی که پشت به دیوار است با کمک دست‌ها و پاهایش از دیوار کنج خانه بالا رفته و سپس با مهارتی خاص پایین می‌آید. یکی از اعضای خانواده این دختر ویدئویی از وی تهیه و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. او در شرح این ویدئو نوشت: "دختر عنکبوتی."

بیشتر بخوانید

استعداد باورنکردنی پسر هندوستانی در بالارفتن از دیوار!

این فیلم پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت. این کلیپ از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۲۴ هزار بیننده داشته و بیش از ۶۰۰ بار نیز بازنشر شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری استعداد و توانایی این دختر را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "عالی بود. این دختر فوق العاده است."

گفتنی است که این نخستین بار نیست که استعداد یک کودک در بالا رفتن از دیوار به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. سال گذشته نیز ویدئویی که استعداد «یاشارت ینگ گائور» یک کودک اهل کانپور را در بالا رفتن از دیوار نشان می‌داد مورد توجه کاربران قرار گرفته بود.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لحظه دستگیری عامل خودکشی زهره فکور صبور / این مرد از خانم بازیگر اخاذی غیر اخلاقی...