100 درصد مدارس آذربایجان غربی آمادگی تشکیل کلاسهای تلفیقی دارند


100 درصد مدارس آذربایجان غربی آمادگی تشکیل کلاسهای تلفیقی دارند

ارومیه- ایرنا- معاون آموزشی و دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تمام مدارس استان برای وضعیت های مختلف رنگی زرد، نارنجی و قرمز برنامه هفتگی تهیه کرده اند و آمادگی تشکیل کلاسهای تلفیقی را دارند.

"بابک حشمت" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در استقبال از سال تحصیلی جدید چهار هزار و ۶۴۱ محتوای درسی به صورت بارگذاری در شبکه شاد و درسنامه تهیه و تولید شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۵۷۶ هزار نفر دانش آموز ثبت نام شده اند که ۳۵۶ هزار نفر در مقطع ابتدایی و بقیه در دوره متوسطه هستند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ترکیب آموزش های حضوری و غیرحضوری برنامه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید و برای بازگشایی مدارس است.

حشمت افزود: بازگشایی مدارس موضوعی مهم است که همه خانواده ها به نوعی با آن درگیر هستند و از این رو دارای اهمیت خاصی است.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۱ پروژه مرتبط با این موضوع برای بازگشایی مدارس در نظر گرفته شده است که برمبنای آنها عمل خواهد شد و سلامت دانش آموزان و فرهنگیان اولویت اول این نهاد در بازگشایی مدارس است .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: پوشش ۹۸ درصدی دانش آموزان آذربایجان غربی همزمان با بازگشایی مدارس مد نظر است و آموزش و پرورش در این راستا اهتمام ویژه ای از طریق مدرسه تلویزیونی و شبکه شاد دارد.

وی ادامه داد: این نهاد با رویکرد بازگشایی مدارس فعالیت می کند ولی در اصل با توجه به دستورات اعلامی از سوی ستاد کرونا فعالیت های خود را برنامه ریزی و در مسیر پروژه مهر حرکت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا امسال ۶۴۶ هزار دانش آموز آذربایجان غربی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند که نسبت به سال گذشته ۲۱ هزار نفر افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا