انتقاد روشنفکر از محرومیت 4 میلیون دانش آموز مناطق محروم از دسترسی به شبکه شاد


انتقاد روشنفکر از محرومیت 4 میلیون دانش آموز مناطق محروم از دسترسی به شبکه شاد

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان به عنوان یک خواسته عمومی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نخستین نشست شورای عالی آموزش و پرورش در دولت سیزدهم، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بعد از حدود ۱۰ سال به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.

«مهدی روشنفکر» در این نشست گفت: آموزش و پرورش حال و هوای خوبی ندارد، منابع انسانی در آموزش و پرورش باید به بهترین نحو مدیریت شود.


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قرار بر این بود که “«سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» هر پنج سال یک بار مورد بازنگری و بِروزرسانی قرار گیرد، اما یک دهه پس از ابلاغ این سند، نه‌تنها خبری از بازنگری آن نیست بلکه نحوه و چگونگی اجرای آن همچنان محل بحث و مناقشه میان مجریان و قانونگذاران است و فقط ۱۰ درصد آن اجرا شده است.


وی با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان گفت : یکی از پیوست‌های اصلی اجرای سند تحول بنیادین، رتبه بندی معلمان است که به یک خواسته عمومی تبدیل شده که امیدواریم این رتبه بندی به عنوان خواسته اصلی معلمان اجرا شود.

روشنفکر در پایان گفت: زیرساخت ها با وجود بیماری کرونا و تعطیلی مدارس فراهم نشده و بیش از چهار میلیون نفر از دانش آموزان ما از امکانات محروم مانده اند و نتوانسته اند در سامانه شاد از تحصیل و فرهنگ در آموزش و پرورش بهرمند شوند.

پایان پیام/82

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر