جلوه‌های انسان سازی دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود


جلوه‌های انسان سازی دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

بوشهر- ایرنا- فرمانده تیپ عملیاتی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا جلوه‌های زیبای اخلاق و انسان سازی آن دوران برای نسل جدید بیان شود.

به گزارش ایرنا، سردار یدالله کشاورز روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: در این ارتباط امسال این نیرو به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس ۲۰۰ برنامه در این استان اجرا می‌کند.

وی دریاره فعالیت های تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: بعد از پایان جنگ تحمیلی تقویت تیپ زمینی در نقاط مرزی بهعنوان یک امر مهم مورد توجه قرار گرفت و امروز پس از ۱۱ سال این تیپ توانسته در حفظ مرزهای جنوب غرب کشور خوش بدرخشد.

کشاورز، کشف سلاح و مهمات در خوزستان، پنج هزار قطعه پرنده زینتی و ۸۰ هزار قرص و آمپول در حوزه ماموریتی از جمله کشفیات تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد.

وی اجرای کمک مومنانه را از دیگر اقدام‌های مهم تیپ پیاده امام صادق (ع) در استان بوشهر عنوان و اضافه کرد: در سه مرحله کمک مومنانه شامل بسته‌های معیشتی، دارویی، تبلت دانش آموزی، وسایل سرمایشی و گرمایشی و آبرسانی با پنج هزار تانکر در آبادان و خرمشهر به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

کشاورز گفت: تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در سطح تاکتیکی توان پاسخ‌گویی به هرگونه تهدید خارجی و داخلی را دارد و در مبارزه با بر هم زنندگان نظم و آسایش عمومی قدرتمندانه ایستاده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی عروس و داماد از جنسیت بچه شان در جشن عروسی / همه شوکه شدند ! + فیلم