بازاریان شیراز با 43 برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می‌روند


بازاریان شیراز با 43 برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می‌روند

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز، اعلام کرد که با 43 ویژه برنامه به استقبال دفاع مقدس رفته و این روزها را گرامی می‌دارند.

حمید مرزبان سه‌شنبه ۳۰ شهریور در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: اصناف و بازاریان مثل همیشه پای نظام و دفاع مقدس بوده و هستند.

او افزود: در زمان جنگ تحمیلی، جامعه متدین و انقلابی بازار نمی‌توانست نسبت به مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور بی تفاوت باشد که وجود ۱۱ هزار شهدای اصناف در دوران دفاع مقدس و همراهی بازار در عرصه های اقتصادی پس از انقلاب گواه جایگاه اهمیت اصناف در تحولات اجتماعی جامعه است.

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه تجلی وحدت و انسجام اقشار مختلف و همراهی همه اصناف برای انجام تکلیف الهی و وفاداری به اسلام عزیز و پاسداری از انقلاب و کشور بود، خاطرنشان‌کرد: اصناف و بازاریان در دوران سخت جنگ هشت ساله پیشاپیش دیگر اقشار حضور عملی و سازنده داشتند.

مرزبان در ادامه خاطرنشان کرد که امروزه نیز با قرار دادن تجارب بزرگان، فرهنگ ایثار درمیان کسبه جوان بازار نسل به نسل در حال انتقال است.

او همچنین از تشکیل ستاد هفته دفاع مقدس، بربایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی خدماتی، برپایی میز خدمت ویژه اصناف در بازارها و مجتمع‌های تجاری، اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری دوره‌های سواد رسانه و بازاریابی نوین به صورت مجازی به عنوان بخشی از برنامه‌ها اشاره کرد.

مرزبان گفت: برگزاری پرده خانه شهدا در بازارها، مسابقات ورزشی، دیدار و تکریم از خانواده‌های معزز و معظم شهدا، اجرای پویش نذر خون، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به کارگران اصناف متضرر، اجرای سرود پاتوقی در مجتمع‌های تجاری و بازارها، بزرگداشت یادواره شهدای اصناف و بازاریان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تجلیل از کاسبان امین و پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس جزو برنامه‌های این هفته است.

فرمانده بسیچ اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله شیراز اعلام کرد که با همکاری خیرین در روز اربعین ۱۵ هزار پرس غذای گرم به صورت متمرکز طبخ می‌شود.

انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسکن اقدام ملی به شهرستان خرامه رسید