نمایشگاه دفاع مقدس مازندران گشایش یافت


نمایشگاه دفاع مقدس مازندران گشایش یافت

ساری- ایرنا- نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان ما مقتدریم با مشارکت دستگاه اجرایی ، نظامی و انتظامی و تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس امروز چهارشنبه با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران در ساری گشایش یافت.

به گزارش ایرنا ، این نمایشگاه در محل پارک موزه دفاع مقدس مازندران واقع در حاشیه پل تجن با غرفه های نظامی و فرهنگی آغاز به کار کرد و بازدید از آن به مدت هفت روز با رعایت پروتکل های بهداشتی برای بازدید عموم مردم در دو نوبت صبح و بعداظهرآزاد است.

در این نمایشگاه که به همت سپاه کربلا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سپاه ناحیه ساری بر پا شد ، علاوه بر این که برخی از دستگاه های اجرای نظیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروی انتظامی، نیروگاه شهید سلیمی نکا ، بسیج جامعه زنان، جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس را به نمایش گذاشتند،ماکت هایی از اداوات و تجهیزات جنگی جبهه های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس در معرض دید عموم گذاشته شده است.

طبق برنامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پنج هزار ۶۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود که بیشتر برنامه‌های این هفته به خاطر شرایط کرونایی به صورت مجازی است.

۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

استان مازندران از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۲ هزار جانباز و مجروح و ۲هزار و ۸۰۰ آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لو رفته از همسر مهدی عبدی گلزن پرسپولیس ! / الینا کیست؟!