نام‌نویسی واکسیناسیون دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان آغاز شد


نام‌نویسی واکسیناسیون دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- معاون فنی مرکز بهداشت زاهدان گفت: فرآیند نام‌نویسی و دریافت نوبت واکسیناسیون کرونا برای دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان آغاز شد.

نادر پورمند روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: دانش‌آموزان متولد اول مهر ۱۳۸۲ تا اول مهر ۱۳۸۳ می‌توانند برای نام‌نویسی و دریافت نوبت به سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا به نشانی www.salamat.gov.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه براساس اعلام وزارت بهداشت نام‌نویسی در این سامانه صرفا براساس گروه سنی خواهد بود افزود: مراجعان توجه داشته باشند مراکز واکسیناسیون در شهرستان زاهدان دانش‌آموزان این گروه سنی را که در سامانه نام‌نویسی کرده باشند خواهند پذیرفت.

معاون فنی مرکز بهداشت زاهدان خاطرنشان کرد: بدیهی است طی روزهای آینده برنامه جدید برای واکسیناسیون گروه‌های سنی پایین‌تر براساس مجوز وزارتخانه اعلام خواهد شد.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن ۱۵۸ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۲۲ هزار و ۹۸۲ نفر رسید.

دکتر قاسم میری‌علی‌آباد با بیان اینکه ۲۲۹ بیمار حاد تنفسی و ۷۳ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: از مردم عزیز درخواست می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه