برگزاری شب خاطره دفاع مقدس در کانون «منتظران نور» جهرم


برگزاری شب خاطره دفاع مقدس در کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، برنامه خاطره گویی از آن دوران درخشان به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: لحظه لحظه دفاع مقدس سرشار از زیبایی هایی است که با الفت، معنویت، یکرنگی، وحدت، ایمان، فداکاری و ایثار گره خورده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: جان برکفی رزمندگان اسلام و روحیه ایثار و فداکاری در وجود آنها شاخصه هایی است که اگرچه همچنان جاری و ساری بوده اما کمتر در جامعه دیده می شود.

وی بیان کرد: پایبندی به آرمان های نظام جمهوری اسلامی به نحوی در وجود رزمندگان نهفته شده بود که برای دفاع از کیان نظام و پاسداری از ناموس خود حتی از جان شیرین شان نیز گذشتند تا کشورشان به دست استکبار و ظالمان زمانه نیفتد.

نیکجو یادآوری این رشادت ها به نسل های آینده ایران اسلامی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: از وظایف بازماندگان آن دوران درخشان بازگویی این خاطرات است تا به صورت مستند، کتاب، پادکست و... در آمده و برای همیشه باقی بماند.

وی همچنین هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای بیان این رشادت ها و دلیرمردی ها دانست و اذعان کرد: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» نیز به نوبه خود در اجرای این مهم ایفای نقش کرده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» ادامه داد: برگزاری شب خاطره دوران دفاع مقدس از برنامه هایی است که در این ایام توسط کانون بچه های مسجد به اجرا در آمده است.

وی این برنامه را ویژه نوجوانان مسجدی دانست و عنوان کرد: در این برنامه از رزمندگان دوران دفاع مقدس دعوت شده تا با حضور در جمع بچه های مسجد به بیان خاطرات آن دوران و سیره عملی و معنوی شهدا بپردازند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟