35 طرح خیری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است


35 طرح خیری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون 204 طرح عمرانی با مشارکت خیرین سلامت در استان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: همچنین 35 طرح دیگر نیز از سوی این  مجمع در استان در حال احداث است.

عباس قادری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۲۰۴ طرح بهره‌برداری شده در استان، ۳۳ طرح مربوط به احداث پایگاه‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی است و دیگر طرح‌ها نیز شامل خانه بهداشت، کلینیک تخصصی و فوی تخصصی، آزمایشگاه تشخیص طبی، بیمارستان و سایر مراکز درمانی است.

وی ادامه داد: طرح‌های در دست احداث نیز در تمامی نقاط استان پراکنده شده است و بیشتر شامل مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و کلینیک‌های تخصصی است.

قادری با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت استان ۷۰۰ عضو دارد، با قدردانی از همراهی و همکاری این خیران نیک‌اندیش در خدمت‌رسانی به مردم استان در حوزه سلامت، خاطر نشان کرد: هدایت کردن خیران به سمت حوزه بهداشت و درمان و به ویژه پیشگیری از بیماری‌ها از ضروریات جامعه است و امید است بتوان در ادامه با جذب اعضای بیشتر، بیش از پیش به مردم استان خدمات‌رسانی کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری همچنین از جذب ۲ میلیارد تومان کمک نقدی خیران در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: علاوه‌بر آن به تناوب از سوی خیران کپسول‌های اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شده است.

به گزارش ایرنا، مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری از سال ۸۸ فعالیت خود را در این استان آغاز کرد و طی ۱۲ سال گذشته در توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در استان نقش موثری ایفا کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طرح توسعه شهرک‌های صنایع تبدیلی در اردل مورد توجه قرار می گیرد