35 طرح خیری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است


35 طرح خیری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون 204 طرح عمرانی با مشارکت خیرین سلامت در استان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: همچنین 35 طرح دیگر نیز از سوی این  مجمع در استان در حال احداث است.

عباس قادری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۲۰۴ طرح بهره‌برداری شده در استان، ۳۳ طرح مربوط به احداث پایگاه‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی است و دیگر طرح‌ها نیز شامل خانه بهداشت، کلینیک تخصصی و فوی تخصصی، آزمایشگاه تشخیص طبی، بیمارستان و سایر مراکز درمانی است.

وی ادامه داد: طرح‌های در دست احداث نیز در تمامی نقاط استان پراکنده شده است و بیشتر شامل مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و کلینیک‌های تخصصی است.

قادری با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت استان ۷۰۰ عضو دارد، با قدردانی از همراهی و همکاری این خیران نیک‌اندیش در خدمت‌رسانی به مردم استان در حوزه سلامت، خاطر نشان کرد: هدایت کردن خیران به سمت حوزه بهداشت و درمان و به ویژه پیشگیری از بیماری‌ها از ضروریات جامعه است و امید است بتوان در ادامه با جذب اعضای بیشتر، بیش از پیش به مردم استان خدمات‌رسانی کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری همچنین از جذب ۲ میلیارد تومان کمک نقدی خیران در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: علاوه‌بر آن به تناوب از سوی خیران کپسول‌های اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شده است.

به گزارش ایرنا، مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری از سال ۸۸ فعالیت خود را در این استان آغاز کرد و طی ۱۲ سال گذشته در توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در استان نقش موثری ایفا کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری