رفع تصرف 14 هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان


رفع تصرف 14 هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف حدود 14 هکتار از  اراضی دولتی این استان به ارزش افزون بر 454 میلیارد و 197 میلیون تومان در6 ماه سال جاری توسط یگان حفاظت این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایسنا عطاء اله اکبری یکم مهرماه افزود: این اراضی در قالب ۲۵ پرونده با تلاش یگان حفاظت اراضی این اداره کل در راستای اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن آزادسازی و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی تاکید کرد: گشت حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با حمایت دستگاه های امنیتی و نظارتی، موضوع مبارزه با زمین خواری را با جدیت در دستور کار قرار داده و در تمام شهرستان های تحت پوشش هرگونه تحرک جهت تصرف غیرقانونی را با قاطعیت جلوگیری می نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام دهند و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

وی از حمایت های قاطعانه دستگاه های قضایی و نظارتی و نهادهای امنیتی در خصوص مبارزه با زمین خواری و سوء استفاده از بیت المال قدردانی و اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم و دستگاه های مذکور، این اداره کل به طور جدی تر به برخورد با متصرفان اراضی ملی بپردازد.

اکبری افزود: سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش در سراسر شهرستانهای تابعه است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندکی تجملات برای سلامت روان خوب است