رتبه مراغه در ارزیابی عملکرد فرمانداریهای آذربایجانشرقی 8 پله صعود کرد


رتبه مراغه در ارزیابی عملکرد فرمانداریهای آذربایجانشرقی 8 پله صعود کرد

مراغه- ایرنا- فرمانداری ویژه شهرستان مراغه در ارزیابی عملکرد 21 فرمانداری‌ آذربایجان‌شرقی، با هشت پله صعود به رتبه چهارم استان رسید.

به گزارش ایرنا فرماندار شهرستان ویژه مراغه روز پنجشنبه در آیین تجلیل از همکار بازنشسته فرمانداری مراغه اظهار داشت: به تازگی و در نتیجه ارزیابی عملکرد فرمانداری‌های آذربایجان‌شرقی طی سال ۹۹، فرمانداری مراغه از رتبه ۱۲ به چهارم رسید که نشاندهنده همراهی، تلاش و همکاری کارکنان فرمانداری و سایر دستگاه‌ها و نهادهای شهرستانی است.

سیدعلی موسوی بیان کرد: در طول دهه‌های گذشته در ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها بهترین رتبه مراغه هشتم بوده و برای نخستین‌بار است که رتبه چهارم کسب می‌شود.

وی اضافه کرد: ارزیابی عملکرد به عنوان فرآیندی مستمر برای بهبود بالندگی سازمان‌ها ضروری است و از این رو همکاران فرمانداری در تهیه مستندات و بارگذاری صحیح اقدامات شهرستان در سه حوزه سیاسی و اجتماعی، عمرانی و برنامه ریزی با تمام توان در سال گذشته در تلاش بودند که نتیجه آن کسب این رتبه بود که امیدواریم امسال ارتقا یابد.
رتبه مراغه در ارزیابی عملکرد فرمانداریهای آذربایجانشرقی 8 پله صعود کرد
هیات بازرسی انتخابات شهرستان مراغه رتبه نخست استان را کسب کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: در رتبه‌بندی هیئت‌های بازرسی استان آذربایجان‌شرقی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیئت بازرسی انتخابات شهرستان مراغه رتبه نخست را کسب کرد.

سیدعلی موسوی افزود: هیات بازرسی شهرستان مراغه با ۲۲۰ بازرس و ۱۵ سربازرس در انتخابات امسال و با تعامل و همکاری مثال‌زدنی این رتبه را کسب کرده و مجموعه شهرستان قدردان زحمات آنان است.

فرماندار مراغه در این جلسه از زحمات «محمدعلی محمدیان» همکار بازنشسته فرمانداری مراغه در طول بیش از ۳۰ سال خدمت در این مجموعه قدردانی کرد و گفت: بازنشستگی شروعی دوباره است و این عزیزان فقط از خدمات اداری خداحافظی می‌کنند و انتظار داریم با توجه به فعالیت گسترده سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان در خدمات اجتماعی همچنان فعالیت کنند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

رتبه مراغه در ارزیابی عملکرد فرمانداریهای آذربایجانشرقی 8 پله صعود کرد


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از دیدن چهره بدون آرایش بهاره رهنما شوکه می شود / خودتان مقایسه کنید...! + عکس