اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به برکت دفاع مقدس حاصل شده است


اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به برکت دفاع مقدس حاصل شده است

مراغه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: جنگ تحمیلی خسارت‌های زیادی را برای کشورمان در پی داشت اما به گفته امام راحل، در زمان جنگ، انقلاب را به دنیا صادر و پایه‌های انقلاب را مستحکم کردیم.

به گزارش ایرنا آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای تامین و جمعی از روسای ادارات و نیروهای مسلح مراغه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اگر جنگ تحمیلی نبود شاهد اقتدار و اتحاد و همدلی بین نیروهای مسلح و مردم کشورمان نبودیم و ر سایه همین اتحاد و همدلی حتی یک وجه از خاک کشورمان به دست بیگانگان نیافتاد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس معجزه‌ای الهی و از برکت‌های اخلاص امام راحل و شهدا بود، بیان کرد: امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی از سال ۴۲ و قبل از آن هم با رشادت و نثار جان و مال خود در جهت آگاه کردن مردم از ستم و ظلم به پا خاستند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران تجاوز رژیم بعث عراقی نیز روشنگری آنان همچنان ادامه یافت.

وی به افکار عده معدودی از کاربران فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از جوانان امروز در فضای مجازی مطالبی را درج می‌کنند که نشان دهنده وضعیت مطلوب دوران ستم شاهی و پیش از انقلاب است که به هیچ وجه واقعیت ندارد.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد تحولات در بیشتر حوزه‌ها و آزادی بیان و افکار هستیم که این موضوع را هیچ وقت در زمان رژیم شاهنشاهی شاهد نبودیم و کسی حق اظهار نظر و مخالفت علیه شاه را نداشت.

وی تاکید کرد: امروز به برکت رهبری خلف و صالح حضرت امام خمینی(ره)، ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه است و باید قدردان این عزت و امنیت باشیم؛ امنیتی که در نتیجه از خودگذشتگی‌های شهدا کسب شده است.
اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به برکت دفاع مقدس حاصل شده است
دفاع مقدس عزت و احترام جهانی به ما عطا کرد

فرمانده سپاه مراغه نیز گفت: با دستان خالی طی دوران دفاع مقدس در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایستادگی کردیم و این دفاع به همین علت، مقدس و موجب کسب عزت و احترام برای کشورمان شده است.

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی اظهار داشت: ما انقلابمان را در دوران دفاع مقدس به دنیا صادر کردیم و امروز از هر زاویه‌ای نگاه کنیم ما پیروز دوران دفاع مقدس هستیم.

وی بیان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» است که در این راستا ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص در حوزه‌های مختلف در راستای گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس در حال برگزاری است.

اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به برکت دفاع مقدس حاصل شده است


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی