یک نقاشی یک آجر برای ساخت مدرسه در زنجان


یک نقاشی یک آجر برای ساخت مدرسه در زنجان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در پویش ملی «به رنگ مدرسه» با بارگذاری یک نقاشی، یک آجر برای ساخت مدارس هدیه می‌شود.

جهانگیر صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پویش ملی «به رنگ مدرسه»، اظهار کرد: پویش آجر به آجر توسط سازمان نوسازی مدارس طراحی شده و با توجه به مناسبت‌ها بخش‌های مختلفی دارد و به طریق مختلف انجام می‌شود.

وی افزود: در این پویش ملی، دانش‌آموزان می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من» در سایت آجر به آجر www.ajorBajor.ir بارگذاری و از جوایز متنوع بهره‌مند شوند. شرکت میهن به عنوان حامی پویش، علاوه‌ بر تامین جوایز مسابقه، به ازای هر نقاشی نیز هزینه یک آجر را به مدرسه‌سازی اهدا خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: در زنجان با مدارس خشتی و گلی خداحافظی شده و با استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی بیش از ۱۰۲۹ مدرسه در قالب ۳۸۵۸ کلاس درس، مدارس زنجان دیگر بخاری‌های نفتی و غیرنفتی بدون استاندارد ندارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به تخریب و احداث بیش از ۱۵۵ مدرسه تخریبی و اینکه بیش از ۴۰ باب مدرسه نیاز به مقاوم‌سازی دارد، گفت: در حال حاضر مدارس تخریبی استان ۲.۹ درصد و مدارس نیازمند به مقاوم‌سازی ۱۹.۳ درصد است. همچنین طی چهار سال گذشته در استان زنجان ۱۰ مدرسه سنگی تخریب و از نو ساخته شده است.

صفری با اشاره به مشارکت بالای خیران مدرسه‌ساز در زنجان، خاطرنشان کرد: با توجه به این امر، خیران مدرسه‌ساز امروز هیچ پروژه خیری رها شده در سطح استان نداریم و امسال پروژه‌های خوبی تحویل می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)