عاشورا ظرفیتی عظیم برای مقابله با جبهه دشمن است


عاشورا ظرفیتی عظیم برای مقابله با جبهه دشمن است

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه بجنورد گفت: مکتب عاشورا ظرفیتی عظیم برای مقابله با جنگ روانی دشمنان است‌ و باید همه در برابر این توطئه مقاومت کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی الهی راد شامگاه شنبه در مراسم شعر و تعزیه خوانی اربعین حسینی اظهار داشت: امروز در کارزار جنگ تمدنی و تقابل جبهه حق و باطل، دشمنان با همکاری جریان نفاق و نفوذ با به کارگیری ابزار رسانه و القای شبهات تلاش می کنند مردم را نسبت به آینده نظام ناامید کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های عظیمی در اختیار جبهه حق برای مقابله با نظام سلطه و جنگ روانی آنها وجود دارد که یکی از محوری ترین آنها مکتب عاشورا است، افزود: عظمت، صلابت و عزت جمهوری اسلامی برگرفته از مکتب تعالی بخش سیدالشهدا (ع) و قیام عاشورا است.

فرمانده سپاه بجنورد بیان کرد: با تمام کینه ورزی ها و دسیسه های نظام سلطه، امروز نظام اسلامی و گفتمان انقلابی در بلندای جهان نظاره گر و شاهد افول تمدن غرب است.

وی گفت: مدرسه فکری و مکتب امام حسین(ع) به وسعت تاریخ است که به همه جهانیان درس های زیادی آموخته، که در هیچ دانشگاه و مدرسه‌ای تدریس نشده است و این آموزه ها امروز راهنمایی برای مسلمانان است.

سرهنگ الهی راد افزود: بدون شک درس های نهضت حسینی آن قدر شور انگیز، متنوع و فروان است، که هنوز با گذشت چندین قرن هر روز و هر دم هم بر جلوه و شور آن افزوده می شود.

این مراسم با خاطره گویی علی ایلالی دادستان بجنورد و تعزیه و عزاداری اربعین حسینی توسط گروه های تعزیه خوانی ادامه یافت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر در خراسان شمالی